2022-10-26, 20:52
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Det var jag som skrev det från början att dom skulle boxas men trodde väl folk i tråden skulle förstå att jag skrev det ironiskt och inte att jag trodde dom skulle boxas men som vanligt överskattade jag Flashback användarnas iq

Hehe, ja, men det är ju inte bara det, det haglar med namn i tråden med folk som skall göra upp. För att vara korkade pundare så är de jävligt duktiga på att skapa intresse, clicks och trafik på nätet, så man undrar ju vilka som är puckona egentligen.
Citera
2022-10-26, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Hehe, ja, men det är ju inte bara det, det haglar med namn i tråden med folk som skall göra upp. För att vara korkade pundare så är de jävligt duktiga på att skapa intresse, clicks och trafik på nätet, så man undrar ju vilka som är puckona egentligen.
Haha ja så är det, skapligt att man kan koka ihop fake internet beef men duscha och byta kläder verkar nästintill omöjligt 😅
Citera
2022-10-26, 20:59
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Haha ja så är det, skapligt att man kan koka ihop fake internet beef men duscha och byta kläder verkar nästintill omöjligt 😅

Hahaha, ja, dygnet har ju bara 24h och det skall knarkas, logistik skall lösas och precis, magin på sociala medier skall skapas och uppdateras. Gäller att prioritera!
Citera
2022-10-27, 17:46
Avslutad
Har han några fiender utanför kåken? Kommer han bli klippt som Einar? Med tanke på hans bakgrund finns det säkert många som vill se honom fimpad.
Citera
2022-10-27, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Har han några fiender utanför kåken? Kommer han bli klippt som Einar? Med tanke på hans bakgrund finns det säkert många som vill se honom fimpad.

Haha vilken bakgrund? Bortsett från att han vådaskjutit ihjäl någon har han väl inte gjort något värre än att veva lite på fyllan, vad jag vet. Rätta mig gärna om jag har fel.
Einar hade en öppen konflikt som han ventilerade i sin musik. Alex autotunar mest om hur farlig han är och att han har money och bitches. Jag tror han är ganska safe.
Citera
2022-10-27, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baconlindad
Haha vilken bakgrund? Bortsett från att han vådaskjutit ihjäl någon har han väl inte gjort något värre än att veva lite på fyllan, vad jag vet. Rätta mig gärna om jag har fel.
Einar hade en öppen konflikt som han ventilerade i sin musik. Alex autotunar mest om hur farlig han är och att han har money och bitches. Jag tror han är ganska safe.
Ja han är alldeles för lågt rankat i kriminella kretsar, en pundare squatter med vredesutbrott som pressar och blåser folk på pengar
Citera
2022-10-27, 18:58
Medlem
Nån som vet vad lillen sitter för?
Citera
2022-10-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163

Kvinnoboxare, om jag minns rätt.
Citera
2022-10-27, 19:43
Medlem
Citat:
Boxat på sitt ex samt stalkat henne o brutit mot besöksförbud, fanns ett klipp från övervakningskameror i ett parkeringshus när lillen gömmer sig bakom en pelare i väntan på exet på GD men minns inte vad artikel hette

Edit: han åkte fast nyligen för att sälja vapen och liknande från Kumlas telefoner också, så han är väl inte jätte smart han heller
Senast redigerad av User1945 2022-10-27 kl. 19:47.
Citera
2022-10-27, 20:05
Medlem
Citat:
Boxat på sitt ex samt stalkat henne o brutit mot besöksförbud, fanns ett klipp från övervakningskameror i ett parkeringshus när lillen gömmer sig bakom en pelare i väntan på exet på GD men minns inte vad artikel hette

Edit: han åkte fast nyligen för att sälja vapen och liknande från Kumlas telefoner också, så han är väl inte jätte smart han heller
Shiet en riktig psykopat alltså precis som Alex
Citera
2022-10-27, 20:18
Medlem
Citat:
Shiet en riktig psykopat alltså precis som Alex
Aa det kan man säga, ska försöka googla fram artikeln med videon i
Om ingen annan kan länka?
Citera
2022-10-27, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baconlindad
Hahaha eller hur vilken Bakgrund?!! Iofs, han skröt i ngn video om ett rån mot nån Tempo butik där de fick med sig en massa trisslotter bland annat. Resterande rånbyte spelade de upp på Jack Vegas! Han är långt ifrån "kriminell" i den mening att han skulle ha pris på sitt huvud.
På tal om det, när kommer hans autotune album ut egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in