Citat:
Ursprungligen postat av
odif6891
Jo, det vet vi ju. En del använder uppgifterna till att trakassera både gäddor och anhöriga.
Lysturken är en del av den kedjan. Hade varit bättre om han sökt jobb istället för att stalka gäddor och deras anhöriga. Han var ju enligt egen utsago in på någons mammas Facebook och rotade. Säger ju en del om vad han gör om dagarna.
Tack för att du talar om för mig att jag är arbetslös. Det var mer än jag visste själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
odif6891
Har ett ganska bra jobb. Kan som någon skrev skriva lite på Flashback samtidigt. Men knappast stalka 150 gäddor med anhöriga som Lysturken ägnar sig åt.
Läste i hans historik för något år sedan. Därför jag antog att han saknade jobb. Verkar inte som att han skaffat något sedan dess. Ganska tragisk människa om jag inte missminner mig.
150 gäddor med anhöriga. Ptja, man kan väl beta av ett par stycken om dagen. Har man dessutom lagt dem på bevakning på Ratsit behöver man inte stalka alls. Men jag gillar din övertro på min arbetsinsats.
Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Varför denna oro kring P, S och Lysturken?
Är ni oskyldiga så har ni inget att vara rädda för.
Det var fan vad omnämnanden man fick idag då. Fan, man är ju uppe i smöret här nu alltså. Känner mig hedrad och vet inte var jag ska börja. Vill ändå börja med att tacka mina föräldrar och alla som trodde på mig även fast jag krossade lite för många fönsterrutor som barn. Sen vill jag tacka Zlatan också. Utan honom hade jag aldrig haft en förebild som lärde mig att lejon inte jämför sig själva med människor. Jag vill även tacka min barndomsvän Ragnar, sedermera fyll-Ragnar. Han fyllde en viktig funktion som sidekick när jag slog sönder brevlådor och brände papperskorgar i tonåren. Tack alla betydelsefulla människor! Tack Gunvald.
Jag vill förstås fortsätta leva upp till förväntningarna. Så vi kör vidare med ett...
Viktigt meddelande! Viktigt meddelande!
Alla nollåttor ska idag uppmärksammas på ett namnbyte i peddosvängen. Den beryktade Källargäddan, som hade inrett en källarlokal som en indonesisk bordell, har bytt sitt efternamn. Därmed kan han inte längre kallas för Gryningspedofilen (höhö!).
https://dumpen.se/2022/04/16/kallargaddan-napp-igen/
Rebus
Förnamn: Samma som höjdhoppare Sjöberg men stavas med annan slutbokstav.
Efternamn: Samma som den skribent och musiker som 2010 utkom med verket "Liten dyslektisk diktsamling".
Födelseår: Samma som Led Zeppelin i januari gav ut sitt debutalbum Led Zeppelin.