Citat:
Ursprungligen postat av
MittMalmoe
Jag kunde inte skite ett större stycke i vem du med ditt uppblåsta ego är.
Det står dig fritt att ofiltrerat svälja den propagandan som serveras.. men där är andra som inte köper den smörja som man försöker proppa i oss.
Att USA inte har några andra intressen än rent civila är ren BS...
Precis lika stor BS som att Irak hade massförstörelsevapen, Att Libyen ville be befriade därav den så fiffigt namngivna "Arabiska Våren".. när allt egentligen handlar om Amerikanska ekonomiska intressen. Som du din pappskalle okritiskt försvarar
Säg mig.. hur ofta har du våta drömmar om landet i väster?
Och? Vem har sagt att du skall bry dig om mig, mitt ego eller överhuvudtaget min persona. INGENSTANS har jag påvisat att det handlade om MIG, utan det var DU som drog in flaggor, färger och landstillhörighet. INGEN annan än DU gjorde det. Efter detta har du fått ett lika jävla korkat svar tillbaks som ditt påstående var gräddat i.
Vad DU anser, tycker eller tror om USA's intressen är något så fullkommligt ovidkommande att det likväl kunde handlat om vad du tycker om brysselkål eller majrovor. Inte bara OT utan fullständigt vansinnigt för dig att sitta och dryfta om. Som sagt, fokusera nu på vad konflikten handlar om, så kan du ta ditt tjat om USA med några utav dina homies och andra shills i en ANNAN tråd.....ok BRO?
Mina drömmar är fullständigt utanför trådens TS också, men vilket land i väst? Väster om mig har jag Micronesien till att börja med, och ja, jag drömmer fortfarande mig tillbaks dit emellanåt. Mycket vackert på alla sätt och vis. Men nu är det väl åter igen INTE geografi vi diskuterar här visst? Eftersom att det nu har, med din egen hjälp, bevisats att du är helt åt helvete ute och reser gällande din insyn i Laboratorier och dess övervakning i Ukraina, så kan du ju ta och skippa det du nu håller på med - ENDAST sikta på att personifiera mig som din motståndare. Pssssssst....90% av världen är din motståndare i den moraliska frågan gällande Ukraina, så svinga snabbt och lycka till