Hej allihop,
Alla varor hos Luxplus är 100% äkta. Vi beställer alla våra produkter direkt från de största leverantörerna med äkthetsgaranti i EU, och genom att vi handlar direkt från dessa undviker vi mellanhänder som pressar upp priserna. Genom att varorna skickas direkt till vårt lager håller vi också priserna nere, och det är på så sätt man kan handla äkta produkter hos oss så billigt.
Vi är certifierade av både Trygg E-handel och Trustwave, vilket är en garanti på att vi är en säker e-handelsbutik att handla från.
Om man som kund är missnöjd när man har handlat hos oss vill gärna att kunden kontaktar vår kundtjänst, så att vi kan hjälpa kunden. Man når kundtjänst antingen via mail på kundtjanst@luxplus.se, via mail på facebook, genom att skriva till oss på chatten på luxplus.se eller på telefonnummer 010-884 84 24 mellan klockan 12.30 - 15.00 på vardagar.
Till kundtjänst kan man också vända sig om man har några frågor kring vårt koncept som shoppingklubb.
Citat:
Ursprungligen postat av
msmarple
Jag beställde nyss en massa make up därifrån eftersom det är black Friday-priser, väldigt billigt! I sista steget när man ska bekräfta betalningen med bank id så fick jag upp en Error-sida. Jag hade registrerat medlemskap så då tror man ju åtminstone att varukorgen ska vara sparad, som på många andra webbsidor. Inte! Allt försvann! Hade suttit i över två timmar. Jävla skitsajt.
MsMarple - Vi ber om ursäkt för att sidan crashade under Black Friday, det var högt tryck och många som ville handla. Vi hjälpte dig via facebook, och du berättade att du lyckades lägga en beställning utan problem andra gången. Som vi också skrev till dig på facebook kommer vi att implementera nya funktioner på Luxplus.se nästa år, och det här med att spara sin kundkorg är en av sakerna vi ser närmare på.
Med vänliga hälsningar,
Luxplus