Citat:
Ursprungligen postat av
MrArtur
En skillnad mellan oss är att jag även har överlevt fyra doser vaccin.
Det är ju bara att läsa texten du citerade från källan så ser du vad labben handlade om.
Är det kontroversiellt med saker som (titta på det fetade om texten är för lång)
The United States has also worked collaboratively to improve Ukraine’s biological safety, security, and disease surveillance for both human and animal health, providing support to 46 peaceful Ukrainian laboratories, health facilities, and disease diagnostic sites over the last two decades. The collaborative programs have focused on improving public health and agricultural safety measures at the nexus of nonproliferation.
För att finna detta kontroversiellt måste man väl vara ryss, eller åtminstone konspirerationsteo... Ohh, där har vi det.
Då vet vi att din mening aldrig var att försvara ditt val av källa när du försvarade källan. Du inser också att den var usel och kan inte backa upp dina påståenden eller antydningar med trovärdiga källor. Jag visste ju det redan, men bra att det kommer till ytan i denna tråd, kanske med andra användare. Du är en bedragare och kan inte litas på. Och har nu hittat en vän i Putin.
Kanske är du vaccinerad också. Det vet vi ju inte eftersom du visar att du gärna ljuger.
jajaja.. ditt yrke går inte att missta då du är usel på det.
Vi kan vara överens om att vi tolkar texten olika även om den är glasklar.
Frågan var att dina polare förnekade att det fanns bio-lab i Ukraina.. jag motbevisade dem.
Nu ändras fokus till något annat.. i typiskt PsyOps manér.
Det handlar inte om att vina argumentet.. det handlar om att överskölja med felaktigheter så sanningen drunknar.
Vi möts på slagfältet... är du riktig säker att du valt rätt sida?
Nazityskarna lydde också "bara order"