2022-10-27, 14:49
Medlem
Från SVT:

SVT:s team mötte vid lunchtid fyra polisbilar i ett område några kilometer utanför Vetlanda.

– Jag kan bekräfta att vi idag genomför efterforskningsåtgärder, säger lokalpolisområdeschef Jonas Lindell till SVT.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ny-sokinsats-efter-forsvunna-kvinnan-i-vetlanda
Citera
2022-10-27, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Är dom fortfarande kvar?
Men herregud, han skrev att de var kvar fast på ett annat ställe än tidigare, 2 minuter innan din fråga.
Citera
2022-10-27, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tma123
Testa kör den och ta tiden då!
Kör man upp från henne via sävsjörondellen så är man vid både illharjen och korset till nye rätt snabbt.

Men knappast snabbare än Nygatan, det är ändå rätt bra bit bara från Sävsjörondellen bort till Illharjen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonfisken
Poliser är kvar i området jag visat tidigare. MEN de har förflyttat sig till ett annat område i närheten. Därför såg jag ingenting innan.
Såg 2 hundförar bilar, en bil från Vetlanda Posten och en från Sveriges Radio för en liten stund sedan. Dom söker söder om Sk*rebo. Vid Fös*ultasjön
* u
* h
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Jag struntar i hur många ni är som har fel.

Man kan inte ens ta sig in i Illharjen från 125an.

Kan du visst, man svänger in via Gettinge på 125an.. 🙄
Citera
2022-10-27, 14:51
Medlem
Citat:
Jag struntar i hur många ni är som har fel.

Helt rätt. Då får man gå från fågeltornet.
Citera
2022-10-27, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viva-t
Om du läser sammanfattningen så ser du att TT var osams med JJ och inte MH som TT skrivit till på Instagram (vilket också var ett bra tag sen).

Fast MH och JJ verkar ju typ sitta ihop . Jag tror inte att Johanna hade låtit TT och MH va sams om TT och JJ är så osams . MH verkar se upp till JJ av nån konstig anledning. Visst JJ är äldre .
Citera
2022-10-27, 14:52
Medlem
Citat:

Jdå. Bland annat genom Gettinge.

Och även andra vägar tidigare än Gettinge beroende på hur "djupt in" i reservatet man vill komma.

Och den springande punkten var att JJ måste ha åkt denna väg tusentals gånger tidigare.

Men jag tror inte vi kommer någon vart med detta mer. Men alla som har en karta ser att vi har rätt och du har fel på den här punkten. MVH
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetlemmy
Såg 2 hundförar bilar, en bil från Vetlanda Posten och en från Sveriges Radio för en liten stund sedan. Dom söker söder om Sk*rebo. Vid Fös*ultasjön
* u
* h

Kan dom ha hittat nåt? Väldigt mycket media på plats
Citera
Medlem
Citat:
* u
* h
Nytt ställe? Eller är det också i närhet av JJ fars gård?
Citera
Medlem
Citat:
* u
* h

Skurebo ligger precis i närheten av där JJs pappa bor !
Citera
2022-10-27, 14:53
Medlem
Citat:
* u
* h

Bra att platserna maskas så de inte tar illa upp om de visar sig vara oskyldiga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in