Citat:
Ursprungligen postat av
cj035
Juuuust det! Tack
Kasta inte sten i glashus Fido. Du borde arbeta vid den här tiden, alternativt söka ett arbete.
Har ett ganska bra jobb. Kan som någon skrev skriva lite på Flashback samtidigt. Men knappast stalka 150 gäddor med anhöriga som Lysturken ägnar sig åt.
Läste i hans historik för något år sedan. Därför jag antog att han saknade jobb. Verkar inte som att han skaffat något sedan dess. Ganska tragisk människa om jag inte missminner mig.
Lite nyfiken på vad Patrik och Sara gör om dagarna nu när de inte jagar Gäddor? Patrik försörjde sig ju på föreläsningar innan Corona. Det som inträffade var att hans föreläsningar tvärdog i och med pandemin. Han tog ut lån för att klara de löpande utgifterna. På grund av misskötsel så sa banken upp lånen. Därför han hamnade i rättstvist med banken.
Det var i samband med föreläsningstorkan som han hoppade på det här med Dumpen. Förmodligen så tänkte han att swishen skulle ersätta intäkterna från föreläsningarna. Tror att det tvärtom dödat hans möjligheter att återuppta föreläsningarna. Lite för mycket "buskis-snusk" kopplat till honom nu.