Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Lysturken är åtminstone en användare som är 100% ärlig med att hans främsta intresse med Dumpen är att se på cirkusen, njuta av uthängningarna och sätter inte upp någon hycklande front av att försöka skydda fiktionella barn. Leave Lysturken alooone!

Man tackar för uppbackningen!
Skadeglädjen är precis som sig bör alltid högsta prio men den har också fått min tillåtelse att sprudla utifrån mitt moraliska ställningstagande. Att söka barn i sexuellt syfte är ingen liten urspårning. Det är helt enkelt djävulusiskt jävla genomruttet beteende. De här individerna kan gott få ett tiotal års socialt lidande. Inte minst om det samtidigt kan få rättsapparaten att vakna och täppa till något av alla sina kryphål. Med förhoppning om att Dumpens aktivitet ändå katalyserar processen mot hårdare lagstiftning fortsätter jag därmed frossa i de moraliskt förkastliga skitarnas totala misär.
Jag stötte en gång på ett lite småroligt ord - Peddohobbit. En pedofilhobbit helt enkelt (ungefär som att det vore en skräll att en hobbit är pedofil). Så jag tänkte avrunda kvällen med att presentera den av gäddorna som är mest lik sinnebilden av en Peddohobbit. Jag gissar att han inte behöver någon närmare presentation.
https://dumpen.se/2022/05/26/honkensson-hugger-for-sig-napp-104-vinslov/
Rebus
Förnamn 1: Samma som sjungande Hellström.
Förnamn 2: Samma som häcklöpande Nylander (400 m häck).
Förnamn 3: Samma som skulptör Vallien.
Förnamn 4: Samma som sjungande Winnerbäck.
Efternamn: Samma som journalist Henrik som är gift med Malin Baryard.
Födelseår: Samma som Markoolio.