2022-10-27, 09:03
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Gött, vi är alltid rörande eniga om folk i dokusåpor! Emma är bland det vidrigaste jag sett i Bachelor faktiskt. Så otroligt tyken! Självklart blir Christoffer heeeelt tagen av henne bara för att hon är lite svår. Förstår inte vad hon gör där faktiskt, det är en gåta. Skulle inte förvåna mig det minsta om han väljer henne i slutändan och blir uppäten och utspottad inom en månad.

Den nonchalansen har hon faktiskt mot honom. Gud, vad han krupit framför hennes fötter.
Hon spelar inte svår. Men hon är helt ointresserad. Säger det på plats. Har hela tiden avvisande, undvikande respons. Tittar bort då han fullständigt dreglat över en kyss.
Till slut gick hon med på kött-hångel i poolen. Men iskylan är kvar. Helt ointresserad har hon bekräftat i TAA att hon var av honom.
Cynism på hög nivå.

Så det är ingen tvekan om att hon lurar honom med att hänga kvar. Hon var ju helt exalterad av att Christian skulle komma in.
Sen tackade hon nej till hans ros.
Jag tror att det är ett spel på hög nivå. Hon vet att hon får ros av Christoffer, därför behöver hon inte tacka ja till Christians, men om han är tillräckligt intresserad så kan hon bli erbjuden en ros senare? Så cynisk skulle hon mycket väl kunna vara.
Citera
2022-10-27, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim
Fyfan vad Emma måste sluta prata sådär sarkastiskt? Nicka belåtande efter varje mening? Vara så stolt och samtidigt gnällig? Otroligt jobbigt att kolla på dejten med henne Lucy och Christoffer - hon var så obekväm och passivt aggressiv hela tiden. Fattar fortfarande inte vad Christoffer ser hos henne.

Det var obehagligt att se hur Emma gjorde sig till, tog för sig och ställde sig inför Christoffer och frågade inte ens om Lucy ville fortsätta att trampa. Man såg hur Lucy mådde illa av hennes skådespel, hur hon spelade charmig inför Christoffer. Han tycker om henne för att hon har aldrig visat sina sämsta sidor för honom. Emma är verkligen svår att tycka om, hon är så nedlåtande mot de andra tjejerna.
Citera
2022-10-27, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim
Christoffer är så tråkig. Säger till alla att han ska steppa upp sitt game OCH att han vill ta nästa steg med exakt alla tjejer. Varför frågar ingen honom vad han menar? Han har kysst EN tjej hittills och programmet är slut om två veckor. Solklart att han väljer Alicia då - tjejen han haft sikte på sedan dag 1.

Emma tog initiativet att kyssa honom och han kysste tillbaks, sen blev det flera kyssar. Så han har kysst två.
Citera
2022-10-27, 11:24
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Hör mycket om Emmas beteende mot Christoffer, men tycker personligen Christoffer beter sig likadant mot tjejerna ¯\_(ツ)_/¯
Citera
2022-10-27, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Hör mycket om Emmas beteende mot Christoffer, men tycker personligen Christoffer beter sig likadant mot tjejerna ¯\_(ツ)_/¯

Christoffer är inte nedlåtande, han förminskar och hånar inte tjejerna. Däremot kan han verka lika likgiltig mot vissa, som Emma mot honom.
Citera
2022-10-27, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senorpinku
Du sa inte det där nu va? Va? Om jag har dåligt hårfäste, är tunnhårig etcetera, hur blir det en skillnad om någon skulle kommentera det om jag tar åt mig?
Håret är av stor vikt på kroppen. Skillnaden här är att bachelorn inte hör det när det sägs och inte har möjlighet att ta åt sig eller bli ledsen. Därför reagerar ingen på att även det skulle kunna klassas som ”kropphets (förlåt, hårhets).

Trött på folk med 2 hjärnceller kvar i denna tråd och inte ens de stackarna fungerar.
Nu handlade det om en tofs, som lätt kan tas ur! Vem har snackat om hårfäste ??? Du är ju dum på riktigt! Om du har mer än 2 hjärnceller så verkar de uppenbarligen vara i krig med varann. Förstår att man blir hjärntrött av det! Mina 2 är iaf sams och fungerar ihop!
Citera
2022-10-27, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Den nonchalansen har hon faktiskt mot honom. Gud, vad han krupit framför hennes fötter.
Hon spelar inte svår. Men hon är helt ointresserad. Säger det på plats. Har hela tiden avvisande, undvikande respons. Tittar bort då han fullständigt dreglat över en kyss.
Till slut gick hon med på kött-hångel i poolen. Men iskylan är kvar. Helt ointresserad har hon bekräftat i TAA att hon var av honom.
Cynism på hög nivå.

Så det är ingen tvekan om att hon lurar honom med att hänga kvar. Hon var ju helt exalterad av att Christian skulle komma in.
Sen tackade hon nej till hans ros.
Jag tror att det är ett spel på hög nivå. Hon vet att hon får ros av Christoffer, därför behöver hon inte tacka ja till Christians, men om han är tillräckligt intresserad så kan hon bli erbjuden en ros senare? Så cynisk skulle hon mycket väl kunna vara.
Tycker dock att hon verkar mer intresserad av Stoffe nu när Lucy fått mer uppmärksamhet. Det sved nog i hjärtat på stackars Emma när Lucy fick fortsätta dejten. Stoffes intresse verkar ha svalnat lite så de är liksom inte i fas med varann! Men vi får se hur det blir! Jag gillade inte Emma i början men börjar förstå henne mer. Tror hon är en go tjej innerst inne som byggt upp en mur framför sig, säkert pga tidigare händelser. Hon är liksom väldigt utsatt av de andra och helt ensam på nåt sätt!
Citera
2022-10-27, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Så oerhört kul att han verkligen försöker gå all in (nåväl, kan vara klippningen som får det att framstå mer som så än det faktiskt var men ändå) under sista minglet innan denna veckas rosceremoni. Snacket med Sebastian gjorde något med honom..

Väldigt roligt klippt av dem! Hoppas att det fick honom att vakna till också, att han faktiskt väljer Alicia och att de satsar ordentligt på att hålla ihop efteråt! Bor hon i Stockholm? Han har ju flyttat dit nu!
Citera
2022-10-27, 15:18
Medlem
dialektikers avatar
Jag tycker Christoffer är lite charmig med sin klumpighet, att han har sånt vinnarkomplex (men förlorar ändå ).
Han är stakig och tråkig, men ändå sig själv på något vis.

Christian är ju mångfalt mer världsvan, samtidigt är han väldigt medveten om det, så det gör honom ju rätt likgiltig tror jag.
Han verkar inte direkt ha avsikt att få till det i programmet iaf. Fast som sagt, jag kan förstå det då utbudet inte är något att hänga i julgranen.
(Tänk, när Ida gästade blev man varse om hur "en icke sönderspacklad tjej" kan se ut.)

Stackarn, Stoffe, lite synd om honom ändå, att han är så stakig och osäker. Att han hängt efter Emma nåt så enormt trots kalla handen från henne, vittnar om hans osäkerhet.
Vilken dörrmatta han har varit hittills.
Citera
2022-10-27, 19:42
Medlem
Tänkte på en sak…

Maria är alltid så puttinuttig gullig hela vägen i programmet. Men på senaste TAA framkommer det väl att hon säger hon mått väldigt dåligt och ”tappade det” i huset? Efter att man fått se smygklippet när hon pratar om sin såkallade ”syster” som var Lucys benämning.. är inte det lite obehagligt?
Då har hon lyckats hålla en fasad hela vägen och även framför tjejerna.
Citera
2022-10-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Christoffer är inte nedlåtande, han förminskar och hånar inte tjejerna. Däremot kan han verka lika likgiltig mot vissa, som Emma mot honom.

Inte konstigt att man blir trött och oinspirerad emellanåt när man dejtar 20-25 brudar samtidigt och produktionen gör allt för att skapa drama och intriger. Det är ett hårt jobb att vara Bachelor.
Senast redigerad av B.R.Donut 2022-10-27 kl. 21:13.
Citera
2022-10-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senorpinku
Tänkte på en sak…

Maria är alltid så puttinuttig gullig hela vägen i programmet. Men på senaste TAA framkommer det väl att hon säger hon mått väldigt dåligt och ”tappade det” i huset? Efter att man fått se smygklippet när hon pratar om sin såkallade ”syster” som var Lucys benämning.. är inte det lite obehagligt?
Då har hon lyckats hålla en fasad hela vägen och även framför tjejerna.
Jag har fått känslan att hon ”spelat” sig genom alla avsnitt. Hon har inte vågat vara sig själv utan vänt kappan efter vinden hela tiden för att vara som alla andra och passa in. Hon sneglar ofta på andra för att läsa av dem, hon har sällan en egen åsikt, hon snackar skit när andra snackar skit, och gullar när andra gullar. Och säger ”förlåt för att jag finns” med kroppsspråket typ hela tiden. Hon är nog genomsnäll, men godheten känns ändå lite bitter på något sätt.
Jag hoppas att detta program kan hjälpa henne att hitta sig själv (vilket hon också var inne på i senaste avsnittet) så att hon vågar vara den hon är på riktigt, för hon är nog en jättemysig tjej egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in