Citat:
Ursprungligen postat av
TupolevTu-144
Detta, givet att det stämmer, borde väl implicera att MH aldrig tog sig hem till sig under natten? Finns det några uppgifter i tråden om när MH var hemma enligt hennes föräldrar? De borde ju ha hörts om en så enkel uppgift, och har då kanske uppgivit till polisen att MH kom hem först på söndag förmiddag någon gång, vilket vore det troliga om jj och mh har setts tillsammans i en bil tidigt söndag morgon i Illharjen.
Nej vi vet ingenting om MH, om MH har det varit väääldigt tyst både i tråden och i media.
Därför jag frågar hela tiden om både JJ och MH är Pingstvänner. Jag har pluggat en del om sådana sekter och de upplever sig själva som förmer än oss "vanliga", eg; vi (vanliga människor) är ändå förtappade, förlorade, så det gör ingenting om man ljuger för oss.
Om jag inte missminner mig helt så tog det polisen väldigt lång tid att nysta upp Knutby-morden för att församlingsmedlemmarna var högst ovilliga att prata med "världen utanför".
Ingen vill inte heller berätta vad det var för bråk mellan JJ och TT som varat minst i ett och ett halvt år.......TT ska inte ha varit Pingstvän enligt en postare.......
Tankarna går ju lite åt en ny "Kristi brud" liksom.......hoppas verkligen det är fel.