Citat:
Ursprungligen postat av
Judgment
Det är precis så här USA vill få er att tänka. ”Vi måste gå med i NATO… helst igår! Ryssarna kommer mörda alla och ta över våra länder, hjääälp!”. Bra jobbat.
https://youtu.be/NK1tfkESPVY
Tidigare CIA Agent berättar hur de hjärntvättar er. Men det är väl säkert en dubbelagent som jobbar åt RyZZland!

Utan USA med i bilden = ingen invasion i Ukraina… hur svårt kan det vara att förstå? De tjänar bra pengar pga er

Nej, du lägger du ord i munnen på mig vännen. Jag vill inte att Sverige ska gå med i NATO, men nu är det försent anser jag, vi har redan dragit ner brallorna för vår alliansfrihet. MEN, jag anser inte att USA har påtvingat våran regering detta. Jag kan sträcka mig så långt som att USA har informerat våran regering om underrättelseinformation som vi inte hade tillgång till tidigare, så långt sträcker jag mig. Men, ingen har tvingat oss in detta. Nog för att vi inte fick rösta om det, men vem fan bryr sig, ärligt. Din eller min röst hade inte spelat något större roll.
Men Ryssland körde först Georgien, sen Krim, och nu Ukraina... vad har dom gemensamt? Inte medlemmar i Nato! Hade dom varit det hade deras meningslösa tattarinvasion aldrig hänt. Då hade Vladimir suttit där i sitt palats och gråtit o sagt att ''snart knackar globalisterna och stoltenberg på porten''.
Lägg ner de här jävla tjaten om globalister och judar o illuminati och allt va de handlar om. Det här är ett invasionskrig. Av en tjomme som tror på dom där konspirationerna..