Citat:
Ursprungligen postat av
Judgment
Frågan var om USA hade varit ok med det, inte Kuba. Bara för Ryssland att installera en marionettregering så är det fritt fram med tillåtelse av Kuba, precis som för USA med Ukraina!

Men, jag har ju redan svarat dig TVÅ gånger på denna fråga, så vad är det du spammar om nu?
Ser du någon marionettregering på Kuba idag? Nope.....ingen Batista, ingen betald guerilla. Ganska välfungerande samarbeten med Florida och Puerto Rico. Som sagt - Nej, Kuba SJÄLVA hade INTE accepterat någon rysk bas på sin mark idag, och helt utan USA's inblandning också. Eftersom att du uppenbarligen inte spenderat många dagar på Kuba, så kan jag viska dig en liten verklighet mitt i dina insnöade "ideologier" - Nej, folket där lider fortfarande extremt mycket pågrund utav att RYSSLAND UTNYTTJADE och BETALADE marionetter där i 50+ år. Åk dit så skall du få se hur mycket folk verkligen uppskattar planscher på skäran och stjärnan. Revolutionen ja, men det är för att det är ett samhällsfenomen som inte har med USA's göranden 1961 att göra.