Citat:
Ursprungligen postat av
AlbusPercival
Vad e grejen med att ni skriver två stora Z? Hur gammla är folk härinne egentligen, känns nästan som att det är ett gäng fjortisar som skriver här.
Antingen ser man trams med två ZZ eller så ser man direkt att man fördömer det någon annan skrivit genom att skrika ryssk propaganda.
Tycker att nivån härinne är så otroligt låg att det är sjukt.
Jasså du tycker det. Själv tycker jag att det är klar fjortisvarning på dina inlägg och att de hör till det sämsta man ser här. Att du egentligen är för ung för att få skriva här är nästan den enda godtagbara ursäkten för meddelanden som detta, som jag klippt in på måfå:
"Varit väldigt tyst ifrån Rysskt sida idag, har man valt att ta någon slags paus eller dylikt?
Vilken stad fokuserar man mest på just nu? Tyckker mig se mer aktivitet i närheten av Mykolaiv då man avancerat frammåt där, hade för mig att nästa stad som skulle tas var Bakhmut?
Vet någon om tjejenerna fortfarande är aktiva inom kriget inte sett några videos på dom på flera veckor nu"
Snacka om att skriva och resonera på ett barns nivå. För att ändå svara på din fråga; "Ruzzia - The thing Russia turned into after adopting fascist ideas under Putler's guidance. ruzzian followers are easily identified by Z or V signs on their cars, handbands, t-shirts, etc."
https://en.wiktionary.org/wiki/RuZZia