2022-10-22, 22:35
Medlem
Har sett tusenbröder säkert 5 gånger. Tittar om den nu igen på SVT’s öppet arkiv. Ett av de bästa i svensk TVs historia. Shanti Roney är så djävulskt vass, extremt grym skådespelari. Shanti och Ola Rapace är en skön kombo, samspelar bra. Jakob Eklund ovanpå det som psykopat!

10/10
Citera
2022-10-23, 00:31
Medlem
Vad är det som påtalats för en många år sedan i denna tråd att det finns tusenbröder säsong 3, (vad jag hela tiden trott är återkomsten, dvs långfimmen?) Aldrig vetat att där finns avsnitt. Googlat men inte hittat ett skit? Känner mig ju rånad om filmens innehåll är mycket mindre än vad avsnitten är.
Citera
2022-10-23, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherie-xx
Håller med! 3.1 är helt OK men 3.2 spårar ur. Väldigt rörigt.

Inte vetat om annat än att där bara fanns en film?! Hjälp mig, vart hittar jag avsnitten av säsong 3 då??
Citera
2022-10-23, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Inte vetat om annat än att där bara fanns en film?! Hjälp mig, vart hittar jag avsnitten av säsong 3 då??

Filmen är en förkortad version av säsong 3.
Citera
2022-10-23, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stearinkalle
Filmen är en förkortad version av säsong 3.

Säsong 3 vill jag se omedelbart, hittar inte...
Citera
2022-10-23, 00:47
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Hur som helst så lär ju isf Hoffa spelas av nån annan än Ola Rapace. Vet iof inte om SVT och SF kör samma svartlistning, men risken är ju stor.
SF Studios kör inte med någon svartlistning... Bara för att en producent har hört/kanske tidigare haft svårt med att arbeta med Rapace och vill ha någon annan i rollen betyder det inte att han är svartlistad.
Citera
2023-04-18, 03:35
Medlem
fearreapers avatar
Någon som vet mer om uppföljaren som är på G?
Citera
2023-04-18, 03:46
Medlem
Någon som sitter på säsong 3? Hittar filmen på cmore. Men skulle vilja se avsnitten istället. Hittar inte någonstans.
Citera
2023-04-18, 03:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XoteR
Någon som sitter på säsong 3? Hittar filmen på cmore. Men skulle vilja se avsnitten istället. Hittar inte någonstans.

Jag tror inte att det finns någon säsong 3? Det enda jag sett är 2 avsnitt (eller filmen, som är dom 2 avsnitten sammanställda) - Alltså den med Allan Svensson som slår ihjäl någon jävel med en hammare i en husvagn.

Om det finns fler avsnitt, utav säsong 3 vore jag väldigt tacksam om någon kunde länka till detta. Men tror bara att det gjordes 2 avsnitt/filmen?
Citera
2023-05-01, 21:45
Medlem
TokyoBarns avatar
Ingen ny update från Rapace? Jag vill ha mer tusenbröder
Citera
2023-05-12, 20:53
Medlem
Troians avatar
Citat:
Nu berättar regissören Erik Leijonborg om de okända besluten bakom SVT-serien – och lämnar besked om efterlängtade ”Tusenbröder 4”.

Bakom betalvägg tyvärr.

https://www.expressen.se/noje/okanda...n-tusenbroder/
Citera
2023-10-25, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneMinuteSilence
Jag tror inte att det finns någon säsong 3? Det enda jag sett är 2 avsnitt (eller filmen, som är dom 2 avsnitten sammanställda) - Alltså den med Allan Svensson som slår ihjäl någon jävel med en hammare i en husvagn.

Om det finns fler avsnitt, utav säsong 3 vore jag väldigt tacksam om någon kunde länka till detta. Men tror bara att det gjordes 2 avsnitt/filmen?

Säsong 3 är alltså en längre version av film2n Tusenbröder: återkomsten
Vad som skiljer dom åt rent i detalj kommer jag ej ihåg. Mer djupdykning i olika scener säkert. Som inte påverkar filmens utgång typ.

Vill också ha Tusenbröder 4 kom igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in