2022-10-24, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Vem är denne J*han?
en som gått över gränsen på sina partners.
polisanmälan hoppas jag görs..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JOAVO
Är den JL som tidigare nämnts. Började väl över 50 sidor tillbaka...

Av troll 🧌
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Vem är denne J*han?

En person som någon har knullat med och sedan svartmålar, plus några postare till som samfällt ser till att svärta ner honom utan mer bevis än att han eventuellt också knullat med en av MGM (obekräftade uppgifter). Ge er för helvete! Kom med något konkret i ämnet istället.
Citera
2022-10-24, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
En person som någon har knullat med och sedan svartmålar, plus några postare till som samfällt ser till att svärta ner honom utan mer bevis än att han eventuellt också knullat med en av MGM (obekräftade uppgifter). Ge er för helvete! Kom med något konkret i ämnet istället.

En gödselgrep kanske
Citera
2022-10-24, 22:58
Medlem
Citat:
Så långt är jag med, men vilken relation till Tova och/eller MGM har han?
Det har han inte. Bara någon som försöker sprida skit om en snubbe som de inte gillar.
Citera
2022-10-24, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulsmurken84
Man borde iofs kunna se om mgm ringt eller messat jl under kvällen
Det kan man upptäcka via mastspårning som man kan få in uppgifter om från vilket mobilnummer som någon har ringt eller skickat textmeddelande(SMS) ifrån sin mobiltelefon just vid de aktuella tidpunkten mellan lördag den 15 oktober 2022 och söndag den 16 oktober 2022 och likadant om man via IP-adressuppgifter har upptäckt att någon har skickat E-post till någon annan person eller att någon via chatt eller ett inlägg kan ha kontaktat någon annan person just vid de aktuella tidpunkten förra helgen .Och då har man även god chans att få reda på om MGM har användarkonto hos någon av mobil&internetoperatörerna oavsett om operatörerna är Telia Company Sverige, TELE 2, med flera.
Senast redigerad av Umpalavemang 2022-10-24 kl. 23:02. Anledning: Redigering
Citera
2022-10-24, 22:59
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Vad menar du? Jag kommenterade på fenomenet "styckmord".

Jag bara påminner om att styckning inte är ett modus operandi för mord, utan bara en fråga om sophantering. Därav tycker jag att ordet styckmord är lite vilseledande.
Senast redigerad av Nollpunktnoll 2022-10-24 kl. 23:03.
Citera
2022-10-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Det kan man upptäcka via mastspårning som man kan få in uppgifter om från vilket mobilnummer som någon har ringt eller skickat textmeddelande(SMS) ifrån sin mobiltelefon just vid de aktuella tidpunkten mellan lördag den 15 oktober 2022 och söndag den 16 oktober 2022 och likadant om man via IP-adressuppgifter har upptäckt att någon har skickat E-post till någon annan person eller att någon via chatt eller ett inlägg kan ha kontaktat någon annan person just vid de aktuella tidpunkten förra helgen .

Annars kan man som vanligt folk öppna mgms telefon och kolla utg samtal eller sms eller ink samt.
Citera
2022-10-24, 23:01
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krulsmurken84
En gödselgrep kanske

Var det dagen efter Ts försvinnande som en av de häktade lade ut den på blocket?
Citera
2022-10-24, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Var det dagen efter Ts försvinnande som en av de häktade lade ut den på blocket?

Marketplace
Citera
2022-10-24, 23:02
Medlem
borjeBandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Han är knappast vare sig relevant eller intressant.

Hobbyutövare av BDSM som knullat några tjejer i Vetlanda som sen blivit sura på honom för att han sedan inte velat fortsätta relationen och nu sprider ut skit om honom.

Nja. Om det är så som den förste som tog upp honom påstår att han och JJ ”lekt” ihop så kan han mycket väl vara intressant, i synnerhet om det även stämmer som någon annan skrev att han sedan Tove försvann heller inte har varit synlig på byn eller varit på jobbet så är det än mer intressant. Att han verkar vara ett stort rövhål och bdsm utövare är ju inte i sig intressant men om övrigt stämmer med inlåsta tjejer i hundburar och att det givetvis då finns koppling mellan honom och JJ, han verkar även bo granne med BOs pojkvän och kan väl mycket väl blivit besatt av att ”ha henne”. Märkligare saker har absolut hänt. Att han dessutom har lokaler och bygge i pauliström, ett gammalt öde hus i Sävsjö osv gör väl honom snarare mer intressant ur perspektivet att han har flertalet möjligheter att hålla någon instängd och gömd.
Citera
2022-10-24, 23:04
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Jac bara påminner om att styckning inte är ett mord, utan bara en fråga om sophantering. Därav tycker jag att ordet styckmord är lite vilseledande.

Personen påstod att det kanske var ett styckmord som skett, vilket jag tillrättavisade. Ingenting annat. Ska vi dissekera termerna ytterligare så tror jag inte heller att någon styckning, då sett till hantering, förekommit i detta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in