2022-10-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Har hittat x-antal hamburgerhak i Vetlanda via Googlekarta.
Man borde utforska om den spårlöst försvunna 21-åriga Tove samt de misstänkta kvinnorna 20 respektive 22 har varit och käkat på någon av korv&hamburgerhaken i Vetlanda natten mot söndag den 16 oktober 2022.https://www.google.com/maps/search/hamburgerhak+Vetlanda/@57.4170315,15.0823552,15z/data=!3m1!4b1

Enda ställena som är öppna på natten är Mc Donalds och MAX.
Och Mc Donalds och att JJ möjligen ska ha vart där har det ju pratats om sen trådens start!
Senast redigerad av BlueGypsy 2022-10-24 kl. 22:06.
Citera
2022-10-24, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Nope har pojkvän nu. Ja i början var jag kär men fick höra en hel del ”rykten” här i byn… så glad att jag kom bort från honom. Chockad av vad som kommer fram här
Var det ett förhållande, eller bara kk, och var han sadistisk, eller bara en skitstövel?
Citera
2022-10-24, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Det framgår mycket tydligt att den där killen är en fråmåt driven och framgångsrik person.
Den häktade flickan J beskrivs lika dåligt, och det är några som försöker framställa henne i lika
dålig dager som du o de dina framställer denne Johan.
Jag väljer att tro att du och dedina drivs av en egen agenda.
Annars gå till polisen o upprepa det ni skriver här..
Tipsade i tisdags på 11414 där en måttligt intresserad kvinna tog emot uppgifterna, de olika adresserna och förvaringsmöjligheter på minst 7 ställen. Om tidigare polisanmälan för flera år sedan kring hans behov av ath kränka, kontrollera, låsa in och förnedra kvinnor. De fick mitt förnan och telefonummer och jag sa det var ok om de ville veta mera. Har varit helt tyst.
Citera
2022-10-24, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Första användaren som postade om honom sade att en av MGM "lekt" med honom tidigare.

Sen har vi ett inlägg som verkar gått obemärkt förbi där en användare nämner vart han jobbar någonstans, och att han fixat ett pass i veckan.

Kanske är det så att mgm fört över sina kunskaper i ämnet på T. Men gått för långt ?
(FB) 21-åriga Tove försvunnen i Vetlanda (2022-10-16). Två kvinnor häktade.
Citera
2022-10-24, 22:14
Medlem
FruEds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitte
Tipsade i tisdags på 11414 där en måttligt intresserad kvinna tog emot uppgifterna, de olika adresserna och förvaringsmöjligheter på minst 7 ställen. Om tidigare polisanmälan för flera år sedan kring hans behov av ath kränka, kontrollera, låsa in och förnedra kvinnor. De fick mitt förnan och telefonummer och jag sa det var ok om de ville veta mera. Har varit helt tyst.

Kunde du komma med nått konkret angående hur han känner MGM? Och vem av dom är det han haft kontakt med?
Citera
2022-10-24, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Jag har varit med Johan (haft sex) och jag kan säga att han är ett riktigt jävla svin

Svin, såsom övergrepp, eller inte lyssna på nej, eller vara elakare än sagt?
Citera
2022-10-24, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
DINa vänner arbetar för högtryck med att svartmåla killen- han verkar inte vara sådan som ni påstår
inte heller de häktade flickorna verkar rättvist beskrivas,
det är dags att få veta vems ärenden du går här i tåden..
inget bra trolleri - ni i gänget har gått över gränsen..

Ja, finns inget överhuvudtaget som bekräftar deras påståenden!
Citera
2022-10-24, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haldane
Kollat hans facebook, köper inte det där för fem öre!

Jag har gjort samma sak.

Och det är därför jag tror det stämmer.

Men berätta gärna varför du inte köper det? Är det hand välskötta utseende som gjorde det? Bundy var städad och charmig, yet... Here we are
Citera
2022-10-24, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Nej, personen som namngavs verkar ha för vana att inte betala hantverkare och leverantörer som levererat varor/tjänster åt honom, så det är förmodligen någon som är förbannad på honom som kastar ur sig hans namn i tråden för att jävlas.

alltså en klockren ärekränking och grovt förtal haha xD
Citera
2022-10-24, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ynott
Ska $ vara med i namnet? Jag får inte ihop det…

Nej. Sorry, blev fel. (feta fingrar)
Citera
2022-10-24, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Medlem i Mensa minsann. Iq på över 130.

Är det JJ som har 130 i IQ? Många mördare har högt iq, men det talar inte för hur psykiskt sjuk någon är, jag har också högt iq men fullt frisk vad jag vet😂
Citera
2022-10-24, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krulsmurken84
Jag har gjort samma sak.

Och det är därför jag tror det stämmer.

Men berätta gärna varför du inte köper det? Är det hand välskötta utseende som gjorde det? Bundy var städad och charmig, yet... Here we are

Får snarare intrycket att det går bra för killen, och det är avundsjuka som gör att ni vill svärta ner honom. Finns ingenting som bekräftar det ni påstår, ni tillhör nog samma gäng i Sveriges rövhål Vetlanda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in