2022-10-24, 21:05
Medlem
Mycket snack om JJ. Som tydligen varit synlig vid eller på mc Donalds. Men var fanns M ?
Var hon kvar i JJ lägenhet med T. Medan JJ promenerade till och uppehåll sig vid/på mc Donalds ?
Citera
2022-10-24, 21:05
Medlem
Foolsgames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krulsmurken84
Vad jag förstått så är J*han sadistisk och en riktig elak individ.

Fint sett utåt, men utöver det... Nja.

Jag ska forska mer i h*n

Jag har varit med Johan (haft sex) och jag kan säga att han är ett riktigt jävla svin
Citera
2022-10-24, 21:06
Medlem
lindblomsgröns avatar
[quote=Marie-Antoinette|82152630]Nej, det var en skelett/benhund eller "arkeologhund" som det kallas. Det var ett mycket gammalt mordfall/försvinnande. Skeletthunden har utbildats/använts/testats på den arkeologiska grävningen av Sandy Borg på Öland, där en stor massaker intraffade på ca 500-600-talet.

https://www.youtube.com/watch?v=IEi8NCPV_EM

Det fetade, stulen när, från vem? Från TTs pojkväns bror eller nuvarande ägare, eller vem äger bilen nu?

En i Emmaboda som är med i mc gäng. Om brodern sålde direkt till honom eller vet jag inte men han står som ägare till 18 fordon
Citera
2022-10-24, 21:08
Medlem
[quote=lindblomsgrön|82159021]
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Nej, det var en skelett/benhund eller "arkeologhund" som det kallas. Det var ett mycket gammalt mordfall/försvinnande. Skeletthunden har utbildats/använts/testats på den arkeologiska grävningen av Sandy Borg på Öland, där en stor massaker intraffade på ca 500-600-talet.

https://www.youtube.com/watch?v=IEi8NCPV_EM

Det fetade, stulen när, från vem? Från TTs pojkväns bror eller nuvarande ägare, eller vem äger bilen nu?

En i Emmaboda som är med i mc gäng. Om brodern sålde direkt till honom eller vet jag inte men han står som ägare till 18 fordon

Säljer han bilar eller är han bilmålvakt ?
Citera
2022-10-24, 21:10
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
2:a våningen, 2 brudar - bära ner ett lik?

Svart sopsäck? Låssas att det är morgondagens tvätt? 04.00?

Hahahaha....

De fick nog hjälp av någon att förflytta och dumpa henne isf, därav all tystnad från Polisen, man letar medhjälpare, nog därför att båda också fortfarande sitter häktade och inte att den ena av dem är släppt, som hon kommer att bli.

Kan Pappa Lesh*m agerat städakut?
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-24 kl. 21:15.
Citera
2022-10-24, 21:10
Medlem
lindblomsgröns avatar
[quote=Tavelramskrok|82159051]
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön

Säljer han bilar eller är han bilmålvakt ?

Bilmålvakt en som kör mc med dödskallemask
Citera
2022-10-24, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
2:a våningen, 2 brudar - bära ner ett lik?

Svart sopsäck? Låssas att det är morgondagens tvätt? 04.00?

Hahahaha....
Som sagt.
Resväska.
Enkelt för en sur tjej.
https://www.the-sun.com/news/6436758/woman-suitcase-friends-decapitated-body/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
J tar sig till McD i vilket ärende det än må vara, kvar är T och M i vilket skick är hon då, kan hon övermanna M och ta sig därifrån rädd omtöcknad drogad? Är M kvar eller är hon på andra sidan vägen för att hämta en skottkärra från pappans kyrka?
Vad är det som händer här på morgonkvisten?

Är inte M’s pappas kyrka som ligger där, det är Vetlanda kyrka med tillhörande församlingsgård. Pingstkyrkan ligger en bra bit bort.
Citera
Medlem
Fibonaccitals avatar
Jag tänkte slänga in en pinne i brasan här inne.

Eftersom dessa tjejerna bråkar och har bråkat tidigare.

Kan det vara något religiöst som är iblandat.

Jag tänkte på Pingströrelsen och Maranata.

Maranatarörelsen:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Maranatar%C3%B6relsen

Vetlanda Friförsamling
https://vetlandafri.se/om-oss/

Förresten, denna har ni säkert sett tidigare där JJ köper drinken "J"
Verkar som hon är med i MENSA.

https://www.instagram.com/tv/CPteO_DHqNl/?igshid=MDJmNzVkMjY%3D

Jag får lite narcissistiska vibbar...
Senast redigerad av Fibonaccital 2022-10-24 kl. 21:17. Anledning: Ändrade ett namn till JJ och J
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Ja, det skulle jag nog säga. Jag känner ju henne inte personligen, men har hört att hon ska vara ”speciell”, och som hennes klasskamrater beskriver henne: manipulativ, lite ”psyk”.

Nej tyvärr inte, inte hört något alls om det!
Är ju just det som är så konstigt, att det är så tyst om allt här i stan känns det som. Eller så är det väl för att TT inte är någon ”kändis” direkt, många som inte ens känner igen henne, så kan ju vara därför man inte vet något om hennes liv.

Men måste tillägga en gren. MH får jag inte in överhuvudtaget här. ALLA jag pratat med säger att hon är den snällaste, raraste mest omtänksamma dem träffat/känt. Tycker det är så himla lustigt!
Kan ju vara MH som TT var orolig för. Att hon sett hur JJ mer och mer satt sina klor i henne. Om det är så att JJ är manipulativ och är skyldig till att ha satt eld på exets ytterdörr så kan hon vara en psykopat. Kan man vara beredd att bränna exet inne så kan man nog vara beredd att skada en fd kompis/bekant som försöker ta MH ifrån henne.
Citera
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Det är jävligt konstigt att polisen inte kan nysta upp detta. Vi vet att polisen inte har så skarpa utredare men det här börjar bli löjligt. Är det invandrare som kniper käft som är inblandade? Familjer som inget säger?

Självförtroendet är ej på topp...

En del fiaskon de senaste 40 åren...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Mycket snack om JJ. Som tydligen varit synlig vid eller på mc Donalds. Men var fanns M ?
Var hon kvar i JJ lägenhet med T. Medan JJ promenerade till och uppehåll sig vid/på mc Donalds ?

Precis. Media riktar in sig på JJ också.

Ps. Aldrig att JJ gick till McDonalds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in