Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Ja Sia var inte alls fel ute med gitarren, grymt ju! Egentligen tyckte jag inte så särskilt negativt om honom avseende hans medverkan i programmet heller, men han skilde sig en aning från den bilden man har av vad en ”Bachelor” är.
Han är nog mer drömmande och skapande helt enkelt.
Alltså jag tycker han gjorde en värdig sorti, om det stämmer att han var betuttad i Isa.
(innan trodde jag ju att han skulle sjappa för att han inte kunde erkänna att han var sårad för att Nina lämnade).
Sen har jag aldrig klagat på att han inte hånglat och haft sig. Jag tycker det är hedrande. Men jag brukar tycka att de är lite slemmiga när de hånglar loss med alla. Min åsikt.
Men han utstrålade ett sävligt, uppblåst ego där han tar sig själv på för stort allvar som terapeut och guru. Just den delen så tror jag att han är smått outhärdlig att leva med?
På det planet är han inte äkta.
Men måste ändå säga att han ändå "är aklimatiserad" med sin guru-look/new age,
sitt mellanösternskägg till trots.
Jag tycker att han borde skaffa dreadlocks och ha en fläta i skägget (hu, tycker sådant är extremt avtändande dock

), men för att gå in i sin wannabe-guru-roll.
Eller jag vet inte. Rätt töntigt med rejv-guru-dreadlock-looken också. Folk som lajvar in sig i roller.
Men han är så satans sävlig. Vi får väl hoppas att Isa ändå står ut med honom.