2022-10-22, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Johanna är kvar.
Kallar alltid Alexandra för Johanna. Tror hon kanske hade passat Chris på något sätt även om jag nog hade somnat om jag var tvungen att lyssna på den långsamma, välartikulerade skånskan
Citera
2022-10-22, 16:48
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim
Kallar alltid Alexandra för Johanna. Tror hon kanske hade passat Chris på något sätt även om jag nog hade somnat om jag var tvungen att lyssna på den långsamma, välartikulerade skånskan

Nej, jag tror att han vill ha en mer "hot" tjej?
Hon var så lam. Trevlig men tråkig.
Han vill väl ha en innebrud? Kanske medelsålderskrisar han och söker på yngre jaktmarker?
Det är ju jetset över honom på instagrambilder.
Och så har han väl ett flashigt, välbetalt? inneyrke med tech. Han vill nog inte ha en outbildad tjej?

Om han trivs med att vara en sliskig Don Juan med öppen skjorta och dra till sig en viss typ av brudar, så hjälper det inte riktigt om han samtidigt vill vara mogen.
En sån där typ som inte bestämt sig för om han lekt av sig. Det är en sån han är tror jag.
Han njuter för mycket av att få tjejer dreglandes över sig för att han stajlar med att han kan spela gitarr, helt enkelt, för att ändå vara mogen och binda sig.

En sån kluvenhet kan han ha, som gör att han har svårt att hitta en relation.

Finns ju fler av den sortens karlar.
Citera
2022-10-22, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim
Oj vad jag dömde den nya för hårt. Trodde det skulle vara en stockholmsbrat men han ställer bra frågor, är känslig, har ändå viss humor och verkar komma nära tjejerna mycket mer på djupet mer direkt än Sia och Christoffer.

Är det en varningsklocka att han är 37 och inte hittat någon än?

Han har kanske micropenis.
Citera
2022-10-22, 18:47
Medlem
Citat:
Kanske medelsålderskrisar han och söker på yngre jaktmarker?
Det är ju jetset över honom på instagrambilder.
Och så har han väl ett flashigt, välbetalt? inneyrke med tech. Han vill nog inte ha en outbildad tjej?
.

Ditt inlägg är rätt talande för någon med en gynocentrisk världsbild som växt upp i ett feministland som Sverige. För givetvis måste man ju ha "medelålderskris" om man hellre väljer en yngre kvinna, med vanligtvis färre kukar i sig, mindre bagage, färre ex, bättre utseende och som oftast inte är lika bitter som äldre och en som har betydligt fler ägg kvar och därmed mer fertil än någon i hans egna ålder.
Men visst, alla tecken på en man som vill ha en mer fertil kvinna mellan 18-23 innebär ju att han måste vara gubbsjuk och konstig på något vis.

Det är exakt vad kvinnor som aldrig fått tag på någon man med högre värde, brukar säga.
Liksom sådana män som inte kan få vackra, vanligtvis yngre, kvinnor brukar säga medan de själva sitter med en vanlig Jenny som bara blivit fetare och fulare med åren. Kvinnor verkligen avskyr faktumet att män attraheras av ungdomlig skönhet och konkurrensen det innebär och mähän till män avskyr att andra män har möjlighet att sätta på unga fräscha tjejer medan de tvingas gå ner någon gammal avdankad och stinkande rostbiff.

Och faktum med att ju högre utbildning och ju mer framgångsrik en man är, desto mindre kommer han bry sig om att hans kvinna är det. Kollade snabbt ut karlns lön och ser att jag faktiskt tjänar mer än vad han gör och är dessutom yngre än vad han är (nu kan det ju ev. vara så att han tar ut genom ett ev. företag men ändå). Jag och andra män jag känner med stabila liv bryr oss föga om att kvinnan ska ha någon utbildning eller tjäna bra - det är kvinnor som bryr sig om det och korkat nog tror att män fungerar likadant och tänder på lön, status och häftiga tatueringar.

Så fungerar det inte, det är de facto precis tvärtom. Ju högre utbildning ju större chans för någon maskulin kvinna som fokuserar på karriär framför att bli en bra mor.

Citat:
Finns ju fler av den sortens karlar.

Det finns betydligt färre män i Sverige som bor i Stockholms innerstad, tjänar så pass bra och har ett sådant fördelaktigt utseende. Även om han är rätt feminin till sättet så tillhör han topp 1% av män.
Kvinnor som är med i Bachelor eller Bachelorette vars enda framgång i livet är ett par tusen följare på Instagram kryllar det dock av. Han kan få något betydligt bättre än kvinnorna som är med den här säsongen. Hade jag varit honom hade jag bara tagit det som en knullrese-semester och försökt pumpa och dumpa så pass många som möjligt innan hemresan.
Citera
2022-10-22, 22:26
Medlem
Kanske står tidigare i trådar men är för lat att läsa igenom! Sorry!

Finns det spoilers på vilka som får sista rosorna?
Citera
2022-10-22, 23:22
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Ditt inlägg är rätt talande för någon med en gynocentrisk världsbild som växt upp i ett feministland som Sverige. För givetvis måste man ju ha "medelålderskris" om man hellre väljer en yngre kvinna, med vanligtvis färre kukar i sig, mindre bagage, färre ex, bättre utseende och som oftast inte är lika bitter som äldre och en som har betydligt fler ägg kvar och därmed mer fertil än någon i hans egna ålder.
Men visst, alla tecken på en man som vill ha en mer fertil kvinna mellan 18-23 innebär ju att han måste vara gubbsjuk och konstig på något vis.

Det är exakt vad kvinnor som aldrig fått tag på någon man med högre värde, brukar säga.
Liksom sådana män som inte kan få vackra, vanligtvis yngre, kvinnor brukar säga medan de själva sitter med en vanlig Jenny som bara blivit fetare och fulare med åren. Kvinnor verkligen avskyr faktumet att män attraheras av ungdomlig skönhet och konkurrensen det innebär och mähän till män avskyr att andra män har möjlighet att sätta på unga fräscha tjejer medan de tvingas gå ner någon gammal avdankad och stinkande rostbiff.

Och faktum med att ju högre utbildning och ju mer framgångsrik en man är, desto mindre kommer han bry sig om att hans kvinna är det. Kollade snabbt ut karlns lön och ser att jag faktiskt tjänar mer än vad han gör och är dessutom yngre än vad han är (nu kan det ju ev. vara så att han tar ut genom ett ev. företag men ändå). Jag och andra män jag känner med stabila liv bryr oss föga om att kvinnan ska ha någon utbildning eller tjäna bra - det är kvinnor som bryr sig om det och korkat nog tror att män fungerar likadant och tänder på lön, status och häftiga tatueringar.

Så fungerar det inte, det är de facto precis tvärtom. Ju högre utbildning ju större chans för någon maskulin kvinna som fokuserar på karriär framför att bli en bra mor.

Det finns betydligt färre män i Sverige som bor i Stockholms innerstad, tjänar så pass bra och har ett sådant fördelaktigt utseende. Även om han är rätt feminin till sättet så tillhör han topp 1% av män.
Kvinnor som är med i Bachelor eller Bachelorette vars enda framgång i livet är ett par tusen följare på Instagram kryllar det dock av. Han kan få något betydligt bättre än kvinnorna som är med den här säsongen. Hade jag varit honom hade jag bara tagit det som en knullrese-semester och försökt pumpa och dumpa så pass många som möjligt innan hemresan.

Ditt försvarstal för Christian gagnar ju varken honom eller dig själv i större utsträckning. Du menar att både han och du är ute efter blåsta bimbos, mer än vad jag jag inser.
Jorå, han kan mycket väl vara ute efter endast en "knull-semester" som du säger.
Jag säger inte alls emot dig.

Och inte vet jag. Han kanske föredrar kvinnor som har mindre innanför pannbenet, likt du själv? Jag säger inte emot dig där heller.
Du verkar verkligen vara "ett kap" som hänger här i bachelor-tråden bland oss gaggiga kärringar med dina långa, "intelligenta" inlägg.

Gissar att kvinnorna hänger som klasar kring dig.*not*
Citera
2022-10-23, 14:00
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Kanske står tidigare i trådar men är för lat att läsa igenom! Sorry!

Finns det spoilers på vilka som får sista rosorna?

Nopp, men många diskussioner om vilka det kan vara.
Citera
2022-10-23, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Det är ett flertal tjejer, bland annat René, som inte verkar ha någon koll på hur man sminkar sig… Jag tycker det är lite taskigt av produktionen att inte säga något. Ibland ser det ut som hon har bajs på näsan och den där Sias gamla hyresgäst…hon ser ut som hon fått stryk ibland…
Till och med jag som man och totalt ointresserad av smink reagerar på hur dåligt René och hyresgäst-Frida sminkar sig. Jag gissar att man blir blind för sin egen sminkning när man hållit på med det för mycket och för länge.
Citera
2022-10-23, 17:38
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michalishenko
Till och med jag som man och totalt ointresserad av smink reagerar på hur dåligt René och hyresgäst-Frida sminkar sig. Jag gissar att man blir blind för sin egen sminkning när man hållit på med det för mycket och för länge.

René är otroligt vacker dessutom och behöver inte smink, som mest mascara. Det är två dimensionell sminkning de håller på med aka "Instagram smink". Ser jättebra ut på foton, men oj vad dåligt det blir i riktiga livet.
Citera
2022-10-23, 18:28
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michalishenko
Renes mun ser ut som 2 fittläppar. Tragiskt då hon kunde varit ganska söt annars. Hyresgästen ser bedrövlig ut och jag tror inte nåt smink kan förändra saken. Dessutom verkar hon helt puckad vilket förvärrar. Tror hon skulle se bäst ut om hon tog bort allt skit inklusive lösfransar ur ansiktet. Jag irriterar mig på att alla har löshår då dom förmodligen skulle se helt annorlunda ut annars.
Citera
2022-10-23, 20:20
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hyresgästen ser bedrövlig ut och jag tror inte nåt smink kan förändra saken. Dessutom verkar hon helt puckad vilket förvärrar. Tror hon skulle se bäst ut om hon tog bort allt skit inklusive lösfransar ur ansiktet.

"Hyresgästen" benämning nu.
Har någon genom tiderna fått så lite uppmärksamhet av bachelorna?
Miss Piggy med ansiktet lortigt som en gris ihop med, feta, klumpiga lösögonfransar likt rotborstar doppade i tjära.

Och som hon höjde upp sig själv i skyarna, då hon kom in. Hon skulle sopa banan, med all bekräftelse och uppmärksamhet hon skulle få av bachelorna. Hon hade hela inne, vad det gällde att hon skulle få hångla loss, basunerade hon ut för tjejerna vid matbordet och även för tittarna.

Snacka om självförtroende deluxe, ifrån en tom tunna som skramlade mest.
Synd att kamerorna inte riktats mer mot henne. Ett visst underhållningsvärde var det med denna självuppblåsta, makabra figur.
Citera
2022-10-23, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus

Jävlar vad du är cool.

Alla människor tänder på ungdomlighet, det är inte bara män som gör det.
Sen är det väldigt naivt att tänka att det bara är kvinnan i förhållandet som åldras och att hon skulle bli äcklig. Blir inte männen det då menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in