2022-10-24, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Är det nån som vet när TTs cykel hittades?
Nej. Jag undrar samma sak.
Men om vittnesuppgifter placerar den utanför JJs bostad runt 04 och att den sedan är borta "under morgonen", då är det rimligt att tro att någon flyttade den mellan JJs bostad och platsen där den sedan hittades någon gång under morgontimmarna, säg 05-07?

Kanske runt 05 direkt efter att ha skaffat sig alibi på McD innan man spenderar resten av morgontimmarna med att i lugn och ro göra sig av med kroppen och övrigt bevismaterial.
Senast redigerad av johann78 2022-10-24 kl. 20:27.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Hen skrev om JJ. Frågan som ställdes som hen svarade på nämnde både TT och JJ, det var som upplagt för feltolkning

Är ganska trött. Menade givetvis JJ
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Tror du att det kan finnas någon typ av npf i grunden hos TT? Såna symptom kan ge sken av att personen är manipulativ och "psyk" etc

Du menar JJ antar jag. Men det vet jag tyvärr inte något om alls!
Citera
2022-10-24, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Fallet är för märkligt, jag tror faktiskt inte hon är död.

Jag är för osäker här för att säga ja eller nej.

Men jag håller till viss del med dig, men om hon är kidnappad, vart är hon? Eller hålls hon,
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Fast tänk hur ung hon är och hur rädd hon måste vara. Tror ni inte hon hade börjat kvittra för länge sedan om hon var helt oskyldig?

Tror inte hon har info så hon kan kvittra. Men jag tror nog annat i morgon. Jag ändrar mig dag från dag i detta fall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Tycker också att det känns som snaran börjar dras åt kring JJ. Eller, det går att ringa in henne. Men varför i hela friden skulle hon prata öppet på McDonalds om vad som hänt, om hon nu slagit ihjäl Tove hemma hos sig?
Kanske för att hon vill ge sin version innan någon annan version kommer fram ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulsmurken84
I rundgång så brukar den ena och den andra berätta något ryktesvägen, men verkligen helt tomt. Inte ens rapport om polispådrag eller närvaro av polis.

Håller med! Riktigt skumt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulsmurken84
Vad jag förstått så är J*han sadistisk och en riktig elak individ.

Fint sett utåt, men utöver det... Nja.

Jag ska forska mer i h*n

Finns han på sociala medier du kan maskera.
Ja gräv i honom för han verkar som folk beskriver här i tråden obehaglig.
Umgås han med MGM?
Citera
2022-10-24, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitte
Tack, har bara kännt till hans sadistiska och förnedrande beteende i 10år.Han vet mycket väl att gå under radarn. Klarat sig ur flera polisutredningar kring sexualbrott. Handlar om skrivna kontrakt och så kallad frivillighet. Darknet är hans annonsmarknad. Han har ingen brådska att skapa förtroendr. Låter drt ta tid att bryta ner obemärkt. Vänner o familj kring kvinnorna och ser bara en svärmorsdröm. Förstår om de häktade kvinnorna väljrr tystnaden för att Tove ska få leva. Men här gick något totalt fel för J-n L-e
Hoppas att han inte gör något i desperation för att tysta.

Vem snackar ni om, fram med namn så man kan gräva lite kring figuren!
Citera
2022-10-24, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Du menar JJ antar jag. Men det vet jag tyvärr inte något om alls!
Har vi att göra med en person JJ som hällt bensin och tänt på en ytterdörr innan 19 år fyllda så har vi stora problem …
Citera
2022-10-24, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valleyofthedolls
Finns han på sociala medier du kan maskera.
Ja gräv i honom för han verkar som folk beskriver här i tråden obehaglig.
Umgås han med MGM?

Yes, j*han l*yngs*Ede.

(*O $ *y *h)

Jag har vänner inom bdsm scenen, så måste kolla den vägen om han förekommer där.

Osäker på om han umgås med mgm, men någon av jj och mgm har haft...umgänge med han.
Citera
2022-10-24, 20:27
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemmatant
Kanske för att hon vill ge sin version innan någon annan version kommer fram ?
Nja? Det låter på flera skribenter i tråden som man tänker sig att hon raggat upp eller mött upp någon lirare där som kan ha hjälpt henne att göra sig av med kroppen. Det blir ju minst medhjälp på det, oavsett hur BO i sådana fall omkommit. Det känns väldigt oförsiktigt av inte minst JJ att göra något sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in