2022-10-24, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Neeeej snälla broooor Alex, ser ut som han hitta en tranny .
Ser fan ut som ett vandrarhem, står något papper på toalettdörren typ kasta skräpet i papperskorgen.
Alex har det där benzo flåset, han låter som ett monster 😅

Hon var riktigt risig! 😬 utväxta äckliga extensions och gula tänder 🤢 tjackislooken var on fleek på henne
Citera
2022-10-24, 13:02
Medlem
Såg att anine la upp en bild på insta med 2 pistoler och hade en ceesay rad i caption, men värt att lägga märke till är att han även håller i magasinet i handen så Alex kanske har lärt han att inte leka med laddade vapen🤔
Citera
2022-10-24, 13:15
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haidoken
Tydligen softar Alex Ceesay med Anine nu enligt hans insta story som las upp för 5 timmar, helt maxade var de på knark.. vad är detta för cirkus?

Ja det undrar även Bigdrippa nu, han ber både Alex och Anine att dra åt helvete I sin story imorse. Så det var helt klart inget prank. De var ovänner, men knarket förenade dem inatt. Så romantiskt.
Citera
2022-10-24, 14:21
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja det undrar även Bigdrippa nu, han ber både Alex och Anine att dra åt helvete I sin story imorse. Så det var helt klart inget prank. De var ovänner, men knarket förenade dem inatt. Så romantiskt.

Vad heter han på instagram?
Citera
2022-10-24, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilhelminaa
Någon mer som sett bigdrippa andra senaste tiktokvideo? 😅 Där säger någon Anine(?) att Alex tror att han goat honom och vågar därför inte träffa lr svara Anine och Drippa 😅

Sorry för rörigt inlägg

Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Vad heter han på instagram?

Såg precis intervjun på Drippas youtube, för den som är intresserad: https://youtu.be/hnKNjW-1J8w?t=1604

Rätt kasst ljud, jobbig att lyssna på men dom verkade ju inte direkt vara polare med Ceesay under intervjutillfället.

Drippas IG är : Partydrippar

Följer inte Anine men han heter; anineofficial (låst konto)
Citera
2022-10-24, 15:40
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Hon var riktigt risig! 😬 utväxta äckliga extensions och gula tänder 🤢 tjackislooken var on fleek på henne

jag tyckte hon var söt
Citera
2022-10-24, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
jag tyckte hon var söt

Allting är väl relativt, jämför man med stugbajsaren Alva så är hon nog nästan en 10a faktiskt.
Citera
2022-10-24, 16:04
Medlem
Citat:
jag tyckte hon var söt

Har du lust att länka en bild?
Citera
2022-10-24, 16:06
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slavaswe
Har du lust att länka en bild?

Jag har inga bilder på henne. Kolla klippet som länkades
Citera
2022-10-24, 16:14
Medlem
Citat:
Jag har inga bilder på henne. Kolla klippet som länkades

Det funkade inte för mig.
Citera
2022-10-24, 16:21
Medlem
asså vad håller dom på med, anine la precis upp en video där Alex puttar ner han i en pool och Alex leker tuff. Haha riktiga pundare dom är som tror att det är roligt eller trovärdigt ens. Anine är rädd för han dissade Alex så anine måste göra shoutouts till Alex musik och tagga han osv, dom e luffare båda två
Citera
2022-10-24, 16:42
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
asså vad håller dom på med, anine la precis upp en video där Alex puttar ner han i en pool och Alex leker tuff. Haha riktiga pundare dom är som tror att det är roligt eller trovärdigt ens. Anine är rädd för han dissade Alex så anine måste göra shoutouts till Alex musik och tagga han osv, dom e luffare båda två

Kan du lägga upp här e du hygglo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in