Citat:
Ursprungligen postat av
Den.lilla.kloka.
ja Kan svara på några av frågorna i alla fall..
Jag är väldigt tacksam att du svarat på det du kan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Den.lilla.kloka.
C känner knappt MR/BO men C var med den dagen som Z:as pappa mördades osv men innan de kände han inte MR/BO , visst han kanske visste vem MR va, Boxholm är litet. men de har aldrig känt varandra.
Habbahabbasuttsutt,,, han var med när pappan mördades osv….!!! Ha ha, det är inte ett osv fattar du väll? På vilket sätt var han med.
Förövrigt, om din linje stämmer, så kan vi konstatera att C inte hade några motiv att vilja se MJ död. Men Z skulle kunna haft det. Du har även beskrivet honom som lugn, och Z hade ett jävla humör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Den.lilla.kloka.
MR har hållt på med droger i många år bla. anabola. Men varken C eller Z håller på med droger (Z höll väl på lite när hon va ung innan ja kände henne om ja har fattat de rätt men inte nu längre) De båda misstänkta Gm hatar droger.
Okey, jag tar dig på orden. Då kan det inte vara det som fick henne att förlåta honom (att hon skjutsat honom i bilen som du säger, tänker jag att han är förlåten, men vad vet jag?
Citat:
Ursprungligen postat av
Den.lilla.kloka.
Z och C är ett par och har varit de till och från i många år. C bor i samma trappuppgång som Z:s mamma (tror tom de bor på samma våning eller i alla fall bara våningen över) men Z bor hos C men är dock skriven hos sin mamma.
Tar dig på orden här oxå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Den.lilla.kloka.
Z och C brukar festa till det ibland så inte helt omöjligt att dom har festat till det igår kväll. Detta vet ja dock inte så kan inte bekräfta det.
Ja att det här hände när alla var nyktra är ju knappast troligt. Brukade de festa själva, eller kom det folk på fest dit?
Citat:
Ursprungligen postat av
Den.lilla.kloka.
Aaaaah så hemskt allting att han kommer fylla år där inne i en cell! Tycker de är sååå svårt att greppa att C skulle ha varit med på de här!! Han är verkligen den sista ja hade kunnat tänka mig skulle kunna göra nått sånt här!!!!
Vi vet egentligen inte vem som gjort vad ännu. Det kan ju varit en som gjort allt.