2022-10-23, 17:24
Medlem
Imorgon bör Polisen uttala sig om helgen och hur det går iaf.
Citera
2022-10-23, 17:26
Medlem
Över 1500 personer har sökt med Missing People i veckans sökningar!

Grymt!
Senast redigerad av GrevenFB 2022-10-23 kl. 17:37.
Citera
2022-10-23, 17:26
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sevanol123
Hy,

Som jag nämnde tidigare när jag försökte känna av T energin så kände jag väldigt kraftig slag mot kroppen men jag kände också en manlig energi kopplad till slaget. Eftersom jag fick dåliga vibbar av MH så ville jag tro att det var hon som gjorde T illa. Energin har också visat mig att T befinner sig i något bunker liknade rum, inte riktig bunker men mkt betong. Jag såg att det var övergivet, att det fanns en gammal dörr som inte går stänga pga att det var ganska förfallet ställe, i utrymmet där kroppen kan vara.

Jag ville dubbelkolla om jag fick upp något rätt och att jag ville fatta hur i H kunde de döda T i lgh, bära ut, frakta och slänga så framgångsrikt utan att bli upptäckta ???

Jag ringde en jag känner som kan kolla upp saker och ting på sitt sätt.

Detta är vad som hen ser:

Bråk i lgh men ingen skadar henne och T kommer ut levande ur huset.
En bil körandes av en ung man, T sätter sig i bilen och de kör iväg. På min fråga vem den unge mannen är så kan han antigen vara någon som skulle köra åt samma håll eller har koppling till vännen T var orolig för och letade efter.
T levde medan hon befann sig i bilen.
Enligt den här personen så kör de en bra bit utanför Vetlanda kan vara 15 km eller upp till 115?
De kommer till ett öppet landskap och där dödas hon.
Vid det öppna landskapet finns övergiven industri (industriområde) eller liknade.
När jag frågade varför mördades T, det pekade mot sexuell övergrepp.

P.s jag skriver inte detta för att vara populär osv, jag vill som alla andra att T hittas.

Cykeln då? Vem flyttade på den?
Citera
2022-10-23, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Över 1500 personer har sökt med Missing People idag!

Grymt!
Är det som vanligt att GM är med i sökandet?
Citera
2022-10-23, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emhela
Försöker lita på dig men du känner av slag från både mh och sedan en man?

Kände inte slag från MH utan sa att eftersom hon tränade handboll hade hon kraft att kunna slå så det blir skador. Men dåliga vibbar fick jag från henne. Just slaget jag kände är kopplad till manlig energi.

Jag tycker att de borde leta vid övergivna industri områden.
Citera
2022-10-23, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Cykeln då? Vem flyttade på den?

Har inte frågat, eftersom hen började berätta direkt om bilen och unga mannen.
Jag frågade däremot om hon blev tvingad in i bilen men det var hon inte.
Citera
2022-10-23, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Över 1500 personer har sökt med Missing People idag!

Grymt!

Inte idag, hela veckans sökningar. Men det är grymt ändå.
Citera
2022-10-23, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Dom har haft hundar vid JJ lght samt på andra platser. Vad det varit för hundar vet jag inte.

Förmodligen vanliga krimsökhundar som söker narkotika/sperma/lik mm, de är därför det är bra med en likhund då den enbart markerar för människolik. Om en kropp legat död på en plats i 15-20 minuter känner en likhund detta, har man burit iväg med liket men måsta släppa ner liket på marken tvärt för att tex öppna en dörr känner likhunden detta och markerar.
Citera
2022-10-23, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Inte idag, hela veckans sökningar. Men det är grymt ändå.

Okej, tack för korrigeringen.

JA, det är starkt jobbat oavsett! Bra uppslutning. Det är väl typ 10% av kommunens befolkning.
Citera
2022-10-23, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Jag trodde först samma också men var ett lite mer Oktoberfest-betonat band den kvällen vad det verkar. Nog upplagt i efterhand?

Detta är från 9/9 när noice spelade på nöjet
Citera
2022-10-23, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sevanol123
Kände inte slag från MH utan sa att eftersom hon tränade handboll hade hon kraft att kunna slå så det blir skador. Men dåliga vibbar fick jag från henne. Just slaget jag kände är kopplad till manlig energi.

Jag tycker att de borde leta vid övergivna industri områden.
Här finns lite övergivna platser
Kan han känna av?
https://www.tidensgang.se/smaland/
Citera
2022-10-23, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haldane
T och JJ var tydligen ovänner sedan år tillbaka. Bläddra ned på JJ's facebook, där hittar man en bild på T med sin cykel taget på avstånd som sticker ut. Kolla vilka som reagerat på bilden, hennes släkt L*sh*m *=e från Israel bl.a, är uppenbart informerade om vad bråket nu handlade om. Tolkar bilden som att JJ visar sin släkt vem det handlar om. Är T ens kvar i landet...
https://www.facebook.com/photo/?fbid=541478126233866&set=ecnf.100011150494229

Är du full? Det är ju självklart en bild på JJ själv.. det är liksom hennes omslagsbild..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in