2022-10-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Du skrev i ditt inlägg att "faktiskt ingenting tyder på att hon skulle sova hos sin pojkvän". Då upplyser jag dig om att pojkvännens uppenbart starka alibi kan vara en tidig poliskontakt, för att hon aldrig kom hem till honom.

Jag vet inte riktigt hur "pappan bor 5 minuter närmre med cykel" skulle vara ett starkare argument. De flesta i den åldern cyklar dessa fem minuter för att få sova med sin partner.

Du får givetvis skriva precis vilka inlägg och teorier du vill, men var inte så stängd för debatt.

Detsamma till dig då, var inte stängd för debatt. Jag tycker dock inte det du skriver låter rimligt. Jag har pratat med folk som faktiskt känner T (har skrivit det innan och även precis här över nu) och infon jag har fått därifrån tar jag som mer trovärdig än vad en teori på Flashback säger.

Ja precis, det finns ju inget FAKTISKT som tyder på det, enbart din egna påkomna teori? 🙃
Citera
2022-10-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guapo625
Fått till mig att TTs senaste position skulle vara någonstans runt nydalarondellen efter klockan 03, från dom som har henne på snapchat!

Okej. Passeras den rondellen påväg till hennes bostad?
Citera
2022-10-22, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guapo625
Fått till mig att TTs senaste position skulle vara någonstans runt nydalarondellen efter klockan 03, från dom som har henne på snapchat!

Hur säker är du utifrån din källa?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
precis. Han påstår han somnat,eller snarare hans polare här i tråden
uppger att han somnat och att han är omtänksam.
Det behövs en källa på detta..

Låter märkligt. Men om det är så förstår jag hans ångest…
Citera
Avslutad
Bilen som videon visar, har den kopplingar till tjejerna?
Citera
2022-10-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspastill
Okej. Passeras den rondellen påväg till hennes bostad?

Nej, motsatt riktning.
Citera
2022-10-22, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FISKSP3RMA
En konspirationsteori

Den här BMWn det snackas om, ska tydligen vara silvrig som framgår i tråden, en silvrig BMW 520i finns reggad på BOs pojkväns mamma. Sammanträffande?
vart uppe i tråden innan, vill minnas det var ett falskspår.. eller?
Citera
2022-10-22, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Tack för det, håll oss gärna uppdaterade om du hör något mer.

Hur är det annars i Vetlanda är det alla känner alla stämning och tycker ni att det här är skitjobbigt med media och sånt?

Ja det är en alla känner alla stämning.

Nu börjar vi väl bli ”vana” vid media efter all annan skit dom senaste åren. Annars är det väl som överallt annars i Sverige, majoriteten ogillar en kamera upptryckt i ansiktet.
Citera
2022-10-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Nej inte enbart pga avståndet. Utan för att vi helt enkelt inte fått höra något som skulle tyda motsatsen, inget om att folk har letat efter henne på natten, polisen har inte nämnt något om att hon skulle vara försvunnen redan på natten, utan att anhöriga inte fick tag på henne på söndagen. Sen har jag också vänner som faktiskt känner henne, och dem har inte hört att hon var eftersökt på natten, att pojkvännen skulle märkt att hon inte kom hem, utan att det uppdagades på morgonen efter. Så nej, jag tror inte för 5 öre att hon skulle till sin pojkvän, för då hade han som några redan sagt vart orolig när hon inte kom hem och börjat ringa runt redan då, nu finns det inget som tyder på att så var fallet. Till en början visste man inte när hon faktiskt försvann, bara att det var någon gång på natten (detta har en vän till henne berättar direkt till mig, sen får ni andra tro vad ni vill om det) och hade det varit så att pojkvännen satt och väntade på henne så hade man ju vetat redan då när hon faktiskt försvann.

Men kläm ur dig det då så vi andra som bryr oss slipper leka tankeläsare …

Då är det här spåret med bilen och JJ vid Donken fortfarande högaktuellt och behöver få en lösning … .. men vi får väl hoppas att snuten redan fått klarhet i detta då dem inte eftersökt den bilen ….

Har pojkvännen en egen bil?
Citera
2022-10-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish

Nej
Citera
2022-10-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish

Menar du videon på den svarta kombibilen som är inne och vänder på en parkeringsplats?

Den händelsen hade inget med detta fallet att göra har det visat sig. Det var en man som plockade upp sin fru/sambo/flickvän och hennes väninna efter en utekväll.
Citera
2022-10-22, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Vilken neger?

Kolla sammanfattningen så ser du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto