Citat:
Ursprungligen postat av
Denke86
Enbart för avstånden tror du det?
Nej inte enbart pga avståndet. Utan för att vi helt enkelt inte fått höra något som skulle tyda motsatsen, inget om att folk har letat efter henne på natten, polisen har inte nämnt något om att hon skulle vara försvunnen redan på natten, utan att anhöriga inte fick tag på henne på söndagen. Sen har jag också vänner som faktiskt
känner henne, och dem har inte hört att hon var eftersökt på natten, att pojkvännen skulle märkt att hon inte kom hem, utan att det uppdagades på morgonen efter. Så nej, jag tror inte för 5 öre att hon skulle till sin pojkvän, för då hade han som några redan sagt vart orolig när hon inte kom hem och börjat ringa runt redan då, nu finns det inget som tyder på att så var fallet. Till en början visste man inte när hon faktiskt försvann, bara att det var någon gång på natten (detta har en vän till henne berättar direkt till mig, sen får ni andra tro vad ni vill om det) och hade det varit så att pojkvännen satt och väntade på henne så hade man ju vetat redan då när hon faktiskt försvann.