2022-10-22, 21:38
Medlem
thevowwws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det är väl ganska troligt att hon frågade om han kunde hämta henne med bilen. Många pojkvänner hade säkert gärna ställt upp på det.

Varför ska han hämta henne med bil när det tar 2-3 min att cykla från JJ’s hem? Han bodde inte alls långt bort.
Citera
2022-10-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westander
Haha!! Bara för att dom sakerna har dykt upp här på bild så är det garanterat så det har gått till hade någon lagt ut bild på en banan och en strumpa så hade väl garanterat någon klubbat ner henne med bananen och gömt henne i strumpan😂
This. Det är så klart mänskligt att vilja se mönster och det är lätt att dra snabba slutsatser av en sådan bild. Men det är absolut orimligt att mördaren skulle lägga upp en publik annons på försäljning av mordvapnet och platsen där kroppen finns dagen efter brottet.

Det är som hämtat ur en amerikansk film där mördaren gör det bara för att håna polisen.
Citera
2022-10-22, 21:39
Medlem
Alltså, om pojkvännen är inblandad så måste det finnas extremt bra anledningar till varför han inte ens har blivit anhållen, skulle han på något vis lyckas helt skrubba sig ren från alla kopplingar till de nu häktade? Ni som vill dra in honom i detta får nog ha en bättre förklaring än "det brukar vara pojkvännen", och om ni inte har det kanske det finns bättre saker att göra än att skräpa ner tråden med teorier som enbart är rena gissningar.
Citera
2022-10-22, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putte322
På Tv4a så sa reportern att polisen fått tillgång till en jätteintressant film som de jobbar med....

Kan det vara från Mac d?
Citera
2022-10-22, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thevowww
Varför ska han hämta henne med bil när det tar 2-3 min att cykla från JJ’s hem? Han bodde inte alls långt bort.

Om hon ska cykla till sin pappa och sin folkbokföringsadress tar det 2-3 min. Men ska hon till pojkvännen tar det 10 min på cykel och 25 min att gå.
Citera
Medlem
När är nästa sök inplanerat ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Kan det vara från Mac d?

Eller den filmen som TV4 släppte i eftermiddags och sen avfärdade tidigare ikväll.
Senast redigerad av Wattweke 2022-10-22 kl. 21:44.
Citera
2022-10-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Är det någon som minns vem inom polisen som sa att dom typ nästan är så 100% som dom kan komma? Eller handlade det enbart om söket. Har för mig Lokalpolisomrdeschefen sa det när dom avslutade särskild händelse.

Men jag kanske övertolkar det; att det nästan bara är ”kroppen” som saknades.

Var det Lindell när han fick frågan hur han tyckte hur polisarbetet gått? Lyssnade bara lite halvt men han sa ungefär så att själva organisationen runt söket gått bra, även om de inte hittat henne.
Citera
2022-10-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denke86
I morgon söndag kl10:00
Citera
2022-10-22, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denke86

Med MP i morgon kl 10, återigen på vitalavallen
Citera
2022-10-22, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Var det Lindell när han fick frågan hur han tyckte hur polisarbetet gått? Lyssnade bara lite halvt men han sa ungefär så att själva organisationen runt söket gått bra, även om de inte hittat henne.

Ja, tror det. Tack.
Citera
2022-10-22, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Eller den filmen som TV4 släppte i eftermiddags och sen avfärdade senare ikväll.

Det har jag missat. Vad visade den då? Du skrev att tv4 släppte den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in