Citat:
Ursprungligen postat av
Cowboyhatten
Nej, det ligger liksom i sakens natur att du uppfattade honom som sympatisk; han lurade dig nämligen.
Jojo jag förstår det också. Men jag har rört mig bland mycket sådana människor så man kan snabbt känna av vissa vibbar. Inte att dom är psykopater men att dom INTE är det.
Hans pappa är/var taxi-chaufför. Otroligt vettig person. Aldrig träffat mamman men har träffat hans bror några gånger. Visst han hade väll lite fuffens för sig, men absolut inte en osympatisk person.
Så svårt att se att han är fullblods psykopat, då borde han velat visa vem som bestämde när vi sågs.