Citat:
Ursprungligen postat av
IB03
Ett inlägg från en gnällspik, som ej har några egna vettiga ideer att driva i tråden utan har som favoritsyssla att kritisera andra och vara efterklok, d vs hur man minsann skulle ha gjort denna dokumentär. Med egna vettiga ideer menar jag den som du aldrig kan få ur huvudet, att Helena skulle ha kommit hem på natten till Ulrika i föräldrahemmet.
Du tycker också att det var onödigt att ha med KM för att han var ändå avskriven. Nu fick ju folk se klart och tydligt i och med denna dokumentär att KM är helt oskyldig. KM med familj kunde få upprättelse.
Du tror att intervjun med Lars Johansson är inaktuell och gammal bara för denne man hävdar att pilotmannen var den huvudmisstänkte..
Du tycker också det är fel och dåligt av journalisten Fredrik Undevik att han tar med skorna till ett mer effektivt och bättre lab i England, som hittar fler DNA-spår och på så sätt preciserar dessa bättre ? Han ber Lars Johansson att ge uppdrag åt NFC att spara de nedfrysta proverna, inte heller bra då ?
När man börjar med personangrepp har man i regel inte så mycket sakargument. Nu har du dessutom skrivit en massa saker som inte är sanna ang mina inlägg.
* Jag har aldrig påstått att Helena skulle ha kommit hem. Jag har frågat om det finns några belägg för att hon
inte kom hem. Det finns inget som styrker att hon inte kom hem till den grupp av människor som fanns i bostaden på natten.
* Jag skrev att KM kunde fått en egen dokumentär, för behandlingen av honom är värt en egen story. Men i jakten på Helenas mördare, som den här dokumentären handlar om, är han
totalt inaktuell. Det finns en rad andra personer att isåfall blanda in som också är inaktuella.
* Jag tror inte att intervjun med Lars Johansson är gammal, jag vet det. De pratar på ett sätt som gällde cirka 2019. Dessutom lät FU inte honom ta reda på svaren på de frågor han inte kunde svara på. Det hade han kunnat göra på de här tre åren.
* Du påstår att jag sagt något om skorna, men det du påstår är inte sant. Jag har inte sagt något om skorna.
Håll dig borta från personangrepp och var saklig i din diskussion.