2022-10-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Pojkvännen ringer Tove på kvällen och sedan innan hon ska gå hem ringer hon själv till pojkvännen. Hade pojkvännen kontrollbehov eller varför måste han uppdateras hela tiden var flickvännen befinner sig? Kanske var han extremt svartsjuk? Körde han och mötte upp henne? Är det kanske han som ligger bakom försvinnandet?

Tycker det verkar som ett helt normalt ganska nytt fräscht förhållande
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillsodark
Vad har hon gjort?

Vad som skrivits tidigare här så ska JJ ha hällt bensin och tänt på sitt ex ytterdörr.
Citera
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Vilket dom inte gjort.
Exakt.
Citera
Medlem
stillsodarks avatar
Citat:
Pojkvännen ringer Tove på kvällen och sedan innan hon ska gå hem ringer hon själv till pojkvännen. Hade pojkvännen kontrollbehov eller varför måste han uppdateras hela tiden var flickvännen befinner sig? Kanske var han extremt svartsjuk? Körde han och mötte upp henne? Är det kanske han som ligger bakom försvinnandet?

Inte konstigt, tycker jag. Känns mer som omtanke. Han vill veta så att hon är trygg.
Citera
2022-10-22, 19:05
Medlem
KaptenVintergatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
- Kopplat upp sig mot JJ:s Wi-FI?
- Öppnat Snapchat och därmed aktiverat platslokation?
- Tagit nån bild därinne i lägenheten?

Jag jag vet inte , jag bara kopierade från vad de skrev ifrån vp
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
https://polisen.se/kontakt/tipsa-polisen/tipsa-polisen-via-webben/

Tack, men shit vilken värdelös sida att lämna tips till.
Är nog en sida näthatgranskaren blir hård av...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Sen att den ena ger sig av till donken mitt i natten det kan vara för att man vill ”synas” någon stans innan allt skiter sig och man får gå på förhör.

Också det där med att hjälpa sin pappa att sälja något på nätet, kan också vara för att man vill ”synas” och uppfattas ”normal” just den dagen.

Hur gammal är hennes farsa? En 40-50 åring vet hur man säljer saker på nätet.

Även att gå till jobbet på måndagen är en sån sak tänker jag.
Citera
Medlem
stillsodarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumpaas
Vad som skrivits tidigare här så ska JJ ha hällt bensin och tänt på sitt ex ytterdörr.

Oj, då. Inte svårt att tro att hon är inblandad här då...
Citera
2022-10-22, 19:06
Medlem
Någon som har Premium och kan se vilka 10 ljud inifrån lägenheten som polisen utreder?

https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-tio-mystiska-ljud-utreds-i-sokandet/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G2GO
Hur snabbt tror ni ett lik ruttnar egentligen? Liklukt är förruttnat kött som luktar as. Och föruttelse äger rum efter ca 7 vecka. Dessutom är det ganska kallt ute vilket gör processen långsammare.

Och just Vetlanda har väl problem eller iaf har haft problem med vildsvin..
då hinner det inte ens börja lukta om det vill sig jäkla illa..
Citera
Medlem
Citat:
Vanliga människor som bryr sig tycker det är bra att man berättar när man ger sig av hemåt. Förstår att ni självständiga luder inte tycker det är bra.
Citera
2022-10-22, 19:07
Medlem
Citat:

Det är ett helt normalt beteende i vissa förhållanden. Man kollar av med varandra att allt är ok. Kanske ringer för att säga ”jag har kommit fram” eller ”jag går nu”. Det kan vara personen som är ute som vill det till och med. Självklart finns det dom som inte lever så. Men det är som att äta Tacos på fredagar, vissa har aldrig gjort det och vissa gör det varje fredag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in