2022-10-22, 15:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Nej det är inget industriområde. Detta är mitt i stan, mellan Coop och Taxi touring. Utestället Nöjet ligger 200 meter därifrån ungefär.
Då undrar polisen om hon har hoppat i en bil och blivit bortförd direkt från Nöjet kanske.
Citera
2022-10-22, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Tack. Hur lång är det från utestället?

Utestället ligger kanske 200 meter därifrån. Rakt över gatan (därifrån bilen kommer) och sen till höger så ser man deras uteservering på baksidan, ingången är på andra sidan byggnaden. Lite svårt att förklara, men leta upp på en karta så förstår du nog.
Citera
2022-10-22, 15:23
Medlem
Citat:
Visst, hur hittade du det?

Om du har TikTok så är det bara gå in där och söka på för och efternamn på den ena av dem så hittade jag en. Den andra är svårare, inte lyckats än…
Citera
2022-10-22, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Utestället ligger kanske 200 meter därifrån. Rakt över gatan (därifrån bilen kommer) och sen till höger så ser man deras uteservering på baksidan, ingången är på andra sidan byggnaden. Lite svårt att förklara, men leta upp på en karta så förstår du nog.

Polisen måste ju undra om hon blivit bortförd direkt frå utestället? Eller vad vill dom få för uppgifter genom att släppa den här filmen?
Citera
2022-10-22, 15:25
Medlem
R.E.R.R.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Så kan det också vara, men dunsarna inne tyder på att det hänt något där.. först var jag inne på att T*ve börjat gå iväg och att de kört på henne, men det skulle ju polis sett skador på bilen på.. så det uteslöt jag.. 🙄 men vad f-n har hänt egentligen 😓

De har lyckats få ner henne på golvet.
Ett jämfota hopp i huvudet räcker för att T aldrig ska vakna mer pga blödningar i hjärnan.
Några dunsar och sen inget mer.
Vilken tid sker dunsarna.
Hur många timmar innan mobilen kopplas upp.
Pappan kan definitivt hjälpt till, det har ju hänt förr och de har då gått fria enligt mig.
Citera
Medlem
Citat:
Polisen måste ju undra om hon blivit bortförd direkt frå utestället? Eller vad vill dom få för uppgifter genom att släppa den här filmen?

Bra fråga. Känns ju som dem har något på bilen, för varför skulle dem annars anta att detta just är Tove? Går ju knappast att se.
Men dem kanske har verktyg där dem kan se tydligare 💁🏼‍♀️
Citera
Medlem
Citat:
Nej, dom undrar om det är hon som går in på passagerar sidan.
Någon länk? Ser bara att dom ska analysera om någon av dom är Tove. 2 som går dit plus minst en i bilen.
Citera
2022-10-22, 15:26
Medlem
Spännande med filmen från övervakningskamerorna på parkeringen.
Citera
2022-10-22, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av euromixers
Ser lite ut som en KIA...

https://kvdbil-object-images.imgix.net/7137703/973015.jpg
Eller Passat,
Men mycket intressant info som dom gick ut med iaf.
Nu börjar man ju undra ännu mer vad som pågick och vad som hänt.
Citera
2022-10-22, 15:27
Medlem
Knut-Annes avatar
Trodde att de skulle hittat henne vid det här laget, men detta verkar dra ut lite på tiden.
Citera
2022-10-22, 15:29
Medlem
Citat:

Ja.

Eller att de bestämmer något vid bilen om att mötas upp lite senare?
Citera
2022-10-22, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IamSosa
MHs TikTok-konto har nämnts tidigare av flera. Har själv gått igenom varje video. JJ verkar inte ha ett konto. TT’s TikTok-konto är privat.

Okej toppen! Måste missat detta trots att jag följer ganska bra 😂
Hade bara sett fb och insta… 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in