2022-10-22, 04:20
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Mmm. Trodde vi var på samma sida här
Troligen inte eftersom du varken verkar vara genuin eller beredd agera. Du får ju kontakta en jurist, förhöra dig om dina chanser att vinna. Därefter sköts det utan din inblandning.
Fäller du Dumpen fäller du dessutom alla tänkbara liknande sajter framöver.
Citera
2022-10-22, 04:24
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundatobbe
Troligen inte eftersom du varken verkar vara genuin eller beredd agera. Du får ju kontakta en jurist, förhöra dig om dina chanser att vinna. Därefter sköts det utan din inblandning.
Fäller du Dumpen fäller du dessutom alla tänkbara liknande sajter framöver.
Vad vet du? Måhända jag har en examen från ett topp 20 universitet i USA. Kanske advokat, ingen som vet. Jag är faktiskt enda snubben här som har försvarat dig.
Inte upp till mig, får dom drabbade göra själva. Har gett dom verktygen, hur dom agerar kan inte jag påverka.
Får lite känslan att du är en person som kan starta ett gräl när du är ensam i ett rum.
Your own worst enemy.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-22 kl. 04:42.
Citera
2022-10-22, 06:21
Medlem
Citat:
Slänger ut en kontroversiell fråga här. Är Dumpen förespråkarna sexuellt frustrerade. Ingen vill knulla dom, något fel är det. Typ, vem skulle knulla en biatch som micro? Ingen.

Citat:
Vad vet du? Måhända jag har en examen från ett topp 20 universitet i USA. Kanske advokat, ingen som vet. Jag är faktiskt enda snubben här som har försvarat dig.
Inte upp till mig, får dom drabbade göra själva. Har gett dom verktygen, hur dom agerar kan inte jag påverka.
Får lite känslan att du är en person som kan starta ett gräl när du är ensam i ett rum.
Your own worst enemy.
Du har ett synnerligen grandiost beteende med en sjuklig fixering kring sex i nedgörande syfte när det gäller personer som vinner i argumentation kring de frågor du så maniskt driver.

Ingen utom stollar som du vill veta, eller dristar sig påstå hur andras sexliv ser ut för det har vi inte att göra med, så länge det inte drabbar barn och därmed handlar om övergrepp.

Ingen kommer bry sig om dina verktyg eller din insinuerande universitetsexamen i USA. Blir inte impad. Du är med andra ord rätt värdelös i sammanhanget och får ensam fäktas mot dina inbillade väderkvarnar.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2022-10-22 kl. 06:47.
Citera
2022-10-22, 07:29
Medlem
Citat:
Fel väg att gå. JK kommer inte göra ett skvatt. Skadestånd kommer ingen erhålla. Jag har postat länkar för att stänga ned Dumpen permanent. Klaga.
Men dom har fått en åklagare emot sig nu. Hon fixar det här.

Såg att den här åklagaren inte vad nöjd med Dumpens arbete. Även om hon verkade mer knastertorr än Sahara-öknen så är hon inte dum.

Hon jobbar tydligen heltid att åtala folk som utsätter barn för övergrepp. Ändå blir hon misstänkliggjord av Dumpens zombie-arme för att hon inte gillar Dumpens arbete. Vad tänker de med?
Citera
2022-10-22, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Såg att den här åklagaren inte vad nöjd med Dumpens arbete. Även om hon verkade mer knastertorr än Sahara-öknen så är hon inte dum.

Hon jobbar tydligen heltid att åtala folk som utsätter barn för övergrepp. Ändå blir hon misstänkliggjord av Dumpens zombie-arme för att hon inte gillar Dumpens arbete. Vad tänker de med?
Dumpen tänker rätt och har inget att oroa sig för.
Citera
2022-10-22, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Dumpen tänker rätt och har inget att oroa sig för.

Hon, åklagaren verkar ha ett iq-tal jämnbördigt med antalet killar din tjej legat med bakom din rygg. Ett mycket stort tal.

Jag vet inte med vilken juridisk kompetens du uttalar dig. Men jag litar mer på hennes omdömme och kunskap än din.

Det som är grejen med myndigheterna är att de ofta agerar långsamt. Men att de gör det med kraft. Det finns en mängd besvärande saker för S&P.

För övrigt... De verkar ha svårt med fisket nu...
Senast redigerad av odif6891 2022-10-22 kl. 08:02.
Citera
2022-10-22, 08:20
Medlem
Citat:
Hon, åklagaren verkar ha ett iq-tal jämnbördigt med antalet killar din tjej legat med bakom din rygg. Ett mycket stort tal.

Jag vet inte med vilken juridisk kompetens du uttalar dig. Men jag litar mer på hennes omdömme och kunskap än din.

Det som är grejen med myndigheterna är att de ofta agerar långsamt. Men att de gör det med kraft. Det finns en mängd besvärande saker för S&P.

Vad svamlar du om?
Hur vet du ens vilket kön jag är och om jag överhuvudtaget har någon tjej som kan gå bakom min rygg?
Det där fjuttiga omdömet skulle jag inte sätta en spänn på. Jösses!
Citera
2022-10-22, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vad svamlar du om?
Hur vet du ens vilket kön jag är och om jag överhuvudtaget har någon tjej som kan gå bakom min rygg?
Det där fjuttiga omdömet skulle jag inte sätta en spänn på. Jösses!

Läst dina inlägg. Skriv inte sådant du inte vill att folk ska veta blir mitt råd till dig.

Jag förstår inte varför du har något emot åklagaren? Hon är högt utbildad och jobbar alltså heltid med att fånga och straffa de pedofiler du hatar så innerligt.

Orsaken till varför du inte märker av henne i vanliga fall är för att hon jobbar i det fördolda. Hon straffar de skyldiga och försöker skona de oskyldiga. Exempelvis gärningsmännens barn. Hon publicerar inte det hela på nätet med hånfulla komentarer.

Dumpen gör mer skada än nytta. Dessutom har de svårt med napp nu sen en tid tillbska. Antingen dör de ut. Eller så måste de sänka tröskeln. Vilket tror du att det blir?
Citera
2022-10-22, 09:56
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Så är det. Dumplingarna kan sitta och gapa över det hur mycket de vill, men i längden så kan aldrig en rättsstat acceptera att människor "tar lagen i egna händer". Att de både fått en åklagare på sig och att Dumpen.se helt plötsligt lagts ut på auktion (ligger fortfarande ute, för övrigt) är nog inte ett sammanträffande.

Jag tror Patrick och Sara kommer att få en jobbig tid framöver. Räknar med att Skatteverket och deras Swishinkomst kommer att nagelfaras härnäst.
Citera
2022-10-22, 10:17
Citat:
Ursprungligen postat av Bhagavan
Dubbelkollade och visst finns Nakenbrottaren kvar i all sin prakt!

Jo när jag sökte hittade jag den, dock när jag går in på videos från gäddfiske så fattas video 146 och 147. Sida 2 slutar med 145 och sida 1 börjar med 148. Väldigt konstigt
Citera
2022-10-22, 10:24
Medlem
Citat:
Om de har svårt med fisket, hur lyckades de fånga dig i gäddnätet?
Citera
2022-10-22, 10:35
Medlem
micro113s avatar
Inslaget i Svenska Nyheter var ju stor humor -- och så lyckades han få fram både det personliga ansvaret för pedofilerna och polisen oförmåga att agera och stoppa dem innan de begått sina brott.

Allmänbildande humor - det gillas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in