2022-10-16, 19:58
Medlem
Någon som har wn FUP länk som fungerar?!
Citera
2022-10-16, 20:17
Medlem
Grejen med det här ärendet är nog att Tishko hann få bort kroppen med sopbilen innan det började ringa klockor. Han sa ju spydigt "ni hittar henne aldrig". Soptunnorna och området kring soptunnorna var ställen där hundarna markerade tydligt.
Citera
2022-10-16, 20:23
Medlem
Elekensas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckychica
Någon som har wn FUP länk som fungerar?!

Denna i första inlägget funkar:

https://www.docdroid.net/t1lLLzX/3280-19-pdf
Citera
2022-10-16, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elekensa
Denna i första inlägget funkar:

https://www.docdroid.net/t1lLLzX/3280-19-pdf

Tack! Den ville inte alls när jag testade innan men nu så! 👍😄
Citera
2022-10-21, 07:08
Medlem
Det framgår att W hade en komplicerad relation till framför allt sin mamma och pappa, men även att hennes syster ska ha slängt ut W när hon bodde hos henne. Är det någon som har mer information om deras familjeförhållanden?
Citera
2022-10-21, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Det framgår att W hade en komplicerad relation till framför allt sin mamma och pappa, men även att hennes syster ska ha slängt ut W när hon bodde hos henne. Är det någon som har mer information om deras familjeförhållanden?

Wilmas familj var dom gravt dysfunktionella människor?
Inget ovanligt fenomen hos trasiga familjer som består av psykiskt sjuka människor eller knarkande föräldrar och mor och far inte klarar av att uppfostra sina egna missanpassade telningar som omhändertas och placeras i familjehem.
Ofta uppstår dessa omhändertaganden hos familjer som består av dysfunktionellt vitt slödder med knark/psykproblem.
Citera
2022-10-21, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelvs.vltionis
Wilmas familj var dom gravt dysfunktionella människor?
Inget ovanligt fenomen hos trasiga familjer som består av psykiskt sjuka människor eller knarkande föräldrar och mor och far inte klarar av att uppfostra sina egna missanpassade telningar som omhändertas och placeras i familjehem.
Ofta uppstår dessa omhändertaganden hos familjer som består av dysfunktionellt vitt slödder med knark/psykproblem.

Ja visst var det så. Wilma var utlämnad till och i händerna på en muslim. Stackars tös.

I egen annan ville ha henne och hjälpa henne

Hennes patetiska mammaletsde vidare efter kroppen. Sa hon. En gång i veckan.

Sen var det ju en jävla tur att idioten glömde huvudet i väskan i garderoben. Bissart.
Citera
2022-10-22, 02:47
Medlem
kentakofot35s avatar
Har så för mig att det funnits omaskad FUP med alla bilder osv.

Men det har aldrig funnits alltså?
Citera
2022-10-22, 22:12
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentakofot35
Har så för mig att det funnits omaskad FUP med alla bilder osv.

Men det har aldrig funnits alltså?

Det undrar jag också över. Har du hittat den så skicka in skiten här.

En annan sak.

Svinet Tishko har lite problem, den lille sparrisen...

Så lever Tishko Ahmed i fängelset – efter mordet på Wilma Andersson

ristat in sitt namn på cellväggarna, trakasserat kvinnliga anställda och nekats deodoranter.

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/1024700-sa-lever-tishko-ahmed-i-fangelset-efter-mordet-pa-wilma-andersson

Jag hoppas att svinet ruttnar bort!!
Citera
2022-10-24, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Ja visst var det så. Wilma var utlämnad till och i händerna på en muslim. Stackars tös.

I egen annan ville ha henne och hjälpa henne

Hennes patetiska mammaletsde vidare efter kroppen. Sa hon. En gång i veckan.

Sen var det ju en jävla tur att idioten glömde huvudet i väskan i garderoben. Bissart.

Tack för bekräftelsen.
Tyvärr finns det mängder av missanpassade föräldrar i detta avlånga land som aldrig borde fått tillåtelse att skaffa barn överhuvudtaget då deras egna avkommor ofta själva blir som sina föräldrar i beteendet med andra ord värdelösa sopor!
Den sista dysfunktionella labila psykosidioten är inte född än!
Avsmak till värdelösa människor kan finnas i din närhet, det gäller att se upp med dessa motbjudande sopor för dom kan göra ditt liv till ett helvete.
Citera
2022-10-28, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Det undrar jag också över. Har du hittat den så skicka in skiten här.

En annan sak.

Svinet Tishko har lite problem, den lille sparrisen...

Så lever Tishko Ahmed i fängelset – efter mordet på Wilma Andersson

ristat in sitt namn på cellväggarna, trakasserat kvinnliga anställda och nekats deodoranter.

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/1024700-sa-lever-tishko-ahmed-i-fangelset-efter-mordet-pa-wilma-andersson

Jag hoppas att svinet ruttnar bort!!

Nekats deodoranter 😒 hårt att sitta i fängelse i Sverige.
Citera
2022-10-28, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Grejen med det här ärendet är nog att Tishko hann få bort kroppen med sopbilen innan det började ringa klockor. Han sa ju spydigt "ni hittar henne aldrig". Soptunnorna och området kring soptunnorna var ställen där hundarna markerade tydligt.

Tror på samma teori.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in