2022-10-21, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Ja jag får inte ihop det.
Det är anmärkningsvärt att hon ett flertal gånger frågar efter någon går och letar, är orolig, och sitter med barchefen i tio minuter, redan där känns ju utekvällen lite skev och över, och logiken talar för att man skulle vid det laget lomma hem, inte ge sig i lag med att börja festa med folk man inte umgåtts med på flera år.
Verkligen inte dra hem till någon av dom?

Men det är just det jag funderar över, vem frpgade hon efter, vem var hon så orolig för.. vem är denna människa?🤯
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Så rörigt fall det här.

Var Tove också på McDonalds?
Varför hittades hennes cykel nå helt annanstans?
Vad var JJ, MH och TT osamns om?
Varför pratade hon med en bartender som hon inte kände?

Bor TT med pojkvän, ensam eller hos sina föräldrar?

1.nej
2. -
3. -
4. Söker man ngn som man har sett på snapkartan att den befunnit sig där är en person som jobbat där hela kvällen en vettig person att fråga.
5. Skriven hos sin pappa i Vetlanda
Senast redigerad av Wattweke 2022-10-21 kl. 21:25.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axoliza89
Grova? Grova vore om man stod gömd runt ett hörn för att kolla upp sin flickvän. Snälla nån.

Ellerhur. Man har inte grova kontrollproblem för att man ringer sin flickvän när hon är ute klockan 2 på natten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Fast om man räknar hur många dagar flickan har varit borta och hur vädret är just nu så får man nog räkna med en död person i skogen tex. Tyvärr. Så jag förstår att pojkvännen inte vill vara med och leta.. 😪

Nä utsikterna att hon är vid liv är kanske inte så bra ifall hon är ute. Men hon kan ju vara instängd någonstans också. Vem vet.
Citera
2022-10-21, 21:24
Medlem
Foolsgames avatar
Kanske tjejerna var drogade och lurade dit T och sen fick en snedtändning och allt gick fel
Citera
2022-10-21, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolacola
Ja mc har kameror runt hela kassan och vid ingångarna.

Vad bra, då borde ju polisen veta nu om de var där och om hon var med eller ej.
Citera
2022-10-21, 21:25
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Jaha där ser man. Vet man att man letar efter en död person kan jag förstå det men så är ju inte fallet här.

Polisen har nog redan från början tagit med i beräkningen att det är mycket möjligt att personen anträffas avliden.
Citera
2022-10-21, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emhela
Ellerhur. Man har inte grova kontrollproblem för att man ringer sin flickvän när hon är ute klockan 2 på natten.

Nä känns ju snarare väldigt vettigt i dagens samhälle.
Citera
2022-10-21, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Så rörigt fall det här.

Var Tove också på McDonalds?
Varför hittades hennes cykel nå helt annanstans?
Vad var JJ, MH och TT osamns om?
Varför pratade hon med en bartender som hon inte kände?

Bor TT med pojkvän, ensam eller hos sina föräldrar?

Enligt Toves pojkväns mamma så har han nyligen köpt en lägenhet. ”Innan bodde hon nästan här men nu har min son köpt en lägenhet men dom är ofta här på helgerna”. Så svarade hon Aftonbladet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sevanol123
Jag utesluter teorin att de bar ut kroppen ur lägenheten, låter helt otroligt på alla satt. Är det automatiska lampor i trappan syns de. Har de grejat med lampan i trappan ser de inget utan att använda lampan eller mobilen men då är handen upptagen om de inte hade pannlampa förstås.

Tror att T följde med de till MC Donalds i tron att de ska äta men blev mördad istället på vägen dit.

Jag tyckte att det såg lite ödsligt ut där hon befann sig innan hon försvann, hos JJ.. Såg inga lägenheter framför huset och bara 2 trappuppgångar i huset som JJ bodde i.. backa upp bilen mot trappuppgången så syns det inte så mycket.. tror hon mördades i lägenheten.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av emhela

precis. Han var väl bara mån om att sin flickvän hade det bra och kom hem ordentligt (vilken hon tyvärr inte gjorde ) Pojkvännen lär ju vara förtvivlad
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Denna uppgift stämmer mer med den jag hört. Att JJ ska ha setts strax efter 03 i driven i en silvrig BMW

Är det den bilen polisen har, och vem har sett henme? Hur långt bort är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in