2022-10-21, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonjour212
Varför kan det inte vara pojkvännen? Det brukar vara vanligare.

Allt är möjligt.. men då T*ve verkade ha hamnat i bråk med 2 tjejer och som hon sedan följt med hem , där grannar hört dunsar, och sedan var T*ve försvunnen.. så blir det nog lätt att man misstänker dessa 2 kvinnor.. att de sen flyttat hennes cykel hjälper inte .. Hennes pojkvän ringde nog i all välmening när han antagligen visste mer om dessa tjejer än vad vi gör..
Citera
2022-10-21, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Jaha, och pappan? Bodde han närmre?

Hon bor tillsammans med sin pappa på Vintergatan, bara några minuter med cykel från JJ.
Citera
2022-10-21, 20:53
Medlem
Vad tror man att anhöriga skulle säga eller fråga sin dotter när man inte veta av henne på några dagar och man får till svar ” jag satt häktad”

Kan säga att mina föräldrar aldrig hade backat mig med att dölja bevis eller så.. de hade garanterat ringt polisen.
Citera
2022-10-21, 20:54
Medlem
stillsodarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Postaren har försökt få in ett HBTQ motiv i sammanhanget redan från start…undrar varför…?

Det "motivet" har ju förpestat tråden nästan från start. Skönt att du ger dig in i leken. Har sett dig i många tidigare trådar och har bra förtroende för dig. Alltid saklig och sökande efter sanningen.
Citera
2022-10-21, 20:55
Medlem
zugfahrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillsodark
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fgofile.io%2Fd%2F9u09ZF
Tackar ödmjukast! Skratta inte nu men jag har ju faktiskt lusläst denna när jag ser den igen. Kalla mig disträ men jag fokuserade på de ibockade rutorna och inte så mkt på klockslagen. Så M fallerade först.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritss99
Försökte mig på en påbyggnad av din. Blev sisådär, men hoppas den kan hjälpa till på något vis.

https://imgur.com/xIq7j7g

Vad är MP ?

Man måste kunna se nästan exakt hur hennes telefon rört sig som att göra en streckad väg på detaljnivå.

Borde inte vara mer än max 10 min mellan uppdateringarna på en mobil gentemot en mast., om man har täckning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Hon bor tillsammans med sin pappa på Vintergatan, bara några minuter med cykel från JJ.

Då kanske hon tänkt cykla hem till pappan efter utekvällen.. och pojkvännen trodde att hon kommit hem.. tror inte pojkvännen alls har med det hör försvinnandet att göra..
Citera
2022-10-21, 20:56
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
När domstolen anser att en brottsmisstänkt persons psykiska tillstånd bör undersökas begär den oftast en paragraf*7-undersökning*som ett första steg, en screeningundersökning främst för att bedöma om det finns behov av att gå vidare med en*rättspsykiatrisk undersökning*som är en mer omfattande utredning.

Så jag förstår dom har begärt en sån undersökning.

Kvinnorna häktades i går 20.10.2022 – och du tror att det är dags för en P7?

Jag tror som sagt att det ät hittepå.
Citera
2022-10-21, 20:57
Medlem
Foolsgames avatar
Undra om alla tre var fulla den kvällen? De var ju på ett uteställe. Klart man inte behöver dricka sig aspackad men lite alkohol är väl troligt. Kanske inte T då hon skulle cykla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Vad är MP ?

Man måste kunna se nästan exakt hur hennes telefon rört sig som att göra en streckad väg på detaljnivå.

Borde inte vara mer än max 10 min mellan uppdateringarna på en mobil gentemot en mast., om man har täckning.

Missing People antar jag att MP menas
Citera
Medlem
Missing people
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Vad är MP ?

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Jaha, och pappan? Bodde han närmre?

Intreant fråga, för jag läste här att T hade ju lånat cykeln av sin pappa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in