Om det finns ett erkännande så kan en Paragraf 7-undersökning inledas tidigt i en förundersökning. Där är vi inte nu. Det är inte ens bevisat att ett brott har begåtts.
Det är skälet till att jag tror att den uppgiften är hittepå.
Instämmer, kroppen är dessutom tyngre livlös.
Tanken har slagit mig att slänga den genom fönstret men är långsökt givetvis. Eller glida den längs trappor på något sätt och det kan jag kanske t.o.m. föreställa mig men att bära ut den ur huset på gatan och packa in i bilen utan att någon ser, har jag svårt att se.
Jag vet inte om jag håller med om att en livlös kropp är tyngre. Ibland snarare tvärtom. Men det som är bökigare är ju att en livlös kropp inte kan hjälpa till, armar och ben hänger osv.
Angående att kasta ut en kropp från ett fönster så gjorde ju en kvinnomördare det i Göteborg, framför ögonen på deras gemensamma nioåriga son som sen levde med pappan i över ett halvår, närmare ett år, innan resterna av kroppen hittades i ett skogsområde dit han dragit den med sin tidningsbuds-kärra. Efter att kroppen legat några dygn i ett buskage utanför bostaden vill jag minnas.
Pojken hade även bevittnat mordet och tvingats hämta kängorna som pappan sparkade ihjäl han mamma med. Sonen fick pussa mammans döda kropp på kinden innan pappan kastade ut den genom fönstret. Hon hette Maria och var ursprungligen från Gotland
Det är har bott förut i Vetlanda 20 år har själv aldrig varit där men kompisar har det och enligt dom är det raggplats för Hbtq personer. Hon var där klockan 3 på natten knappast någon vanlig restaurang. https://www.tv4.se/artikel/4Uip1Z6GAQN8uUTJbaFvkU/haer-konfronteras-pingstkyrkan-kaempar-med-skamkaenslor kolla först upp vad pingstkyrkan säger om Hbtq innan du skrattar. Det är knappast accepterat där. Omvändelse terapi osv
Hon var absolut inte på Nöjet klockan 3, du får tänka på att Nöjet ligger i en liten håla mitt i småländska bibelbältet, finns inget ställe som har tillstånd längre än till 02, dock stänger Nöjet 01.
Jag är kanske tvåa på bollen, men dunsarna kunde kanske komma från fall i trappan på väg ner. Därefter blir T inlastad i bilen som ska till Donken men dumpas på vägen. För mig är det en tänkbar möjlighet.
Eller när 2 påverkade försöker dra runt en kropp i en lägenhet och inte vet riktigt vad de ska göra med den.. Fumliga och tappar kroppen då och då ..allt är möjligt..
De har säkert kollat upp pojkvännen.. och allt pekar just nu mot dessa som sitter inne.. vi vet inte allt som polisen vet.. så det finns säkert anledningar till varför dessa 2 sitter där de sitter..
Intressant, hade inte hört om detta tidigare. Då måste de ju ha dragit värsta rövarhistorierna som förhörsledarna kunnat skjuta i sank på rekordtid. Man undrar ju vad eventuellt motivet är, men jag tror inte det är långsökt att gissa på kvinnlig rivalitet.
Min källa i det fallet är häktningsframställan, där man kan läsa tidpunkterna för start på förhör respektive anhållande.
Vi pratar Vetlanda och kortare tid än från ditt hem till korvtjorren. Så nej. Alltså avstånden här är så pass små så du kan nästan se bostäderna fågelvägen.
Och jag har lämnat cykeln flertalet gånger när jag varit ute och har 500-1000 meter hem. Anledningen - full.
Vafan snackar du om? Nöjet stänger vid 01. Hon var inte där vid 03?
Dina kompisar ljuger för dig.
Mycket insatt i hur pingstkyrkan funkar tack, vet dock inte vad det har med BO att göra.
Läs tråden innan du kommenterar är du gullig.
Postaren har försökt få in ett HBTQ motiv i sammanhanget redan från start…undrar varför…?