2022-10-21, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryziz
Expressen skriver att avspärrningarna är borta så det måste varit 2 platser som dem sökt på för avspärrningarna kvarstår här förutom att trafiken kan köra förbi
Detta är alltså vid Biltema där hennes mob sist gav utslag.
Har man sökt i detta område tidigare?
Nån som vet?

I så fall är det mycket dåligt om dom inte gjort det tidigare.
Citera
2022-10-21, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yezzey
En större sprinter (Civil) står parkerad utanför oss just nu, vet inte om det är tekniker eller någon verktygsbuss för dem
Tror det är någon form utav "verktygsbuss" för flera av dem har hämtat nya dräkter och något som ser ut som fiskespön?
Citera
2022-10-21, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ja då är hon 99,9% funnen död.
Tyvärr så är det så eftersom det är kallt minus minusgrader på nätterna nu i Småland jag bor inte i Vetlanda längre flyttade ut från eländet. Jag bor i Småland men i en annan kommun. Tragiskt för tjejen. I morse - 4 hemma.
Citera
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Från Expressen just nu;

Öööhhhhmm... Måste tyda på att hon har förflyttats då kanske??
*pekar på bartendern... *
Citera
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
https://sv.wikipedia.org/wiki/Maja

Det finns bara 18000 Maja i Sverige men 400000 Maria.

Det var inte jag som nämnde Maria så jag förklarade bara för dig att det är större sannolikhet att hon är döpt till Maria istället för en förkortning.
Är ju också lite ologiskt att de religiösa adoptivföräldrarna döper henne till en förkortning av jungfru Maria.

Kunskap gör inte ont.
Men nu är det så att hon heter Maja.
https://www.ratsit.se/20040621-Maja_Hellman_Vetlanda/OTD5AFM9S10Rj8dfvr2pHh75FJ7UPdr2WcvvU7ARdvo

Citat:
Namnregistrering
Personnamn: Maja Mamelo Hellman

Förnamn: Maja Mamelo

Tilltalsnamn: Maja

Efternamn: Hellman

Mellannamn: Finns ej registrerat
Citera
2022-10-21, 14:14
Medlem
Citat:
Tror det är någon form utav "verktygsbuss" för flera av dem har hämtat nya dräkter och något som ser ut som fiskespön?

Vita dräkter ?
Citera
2022-10-21, 14:15
Medlem
Nu har dem varit där såpass länge och varken hon eller någon sjukpersonal kommit ut, är hon inlåst i något, är hon i så dåligt tillstånd att dem inte kan flytta henne? Tänker på att om är avliden så skulle ambulanserna samt flertalet poliser lämna platsen?
Citera
2022-10-21, 14:15
Medlem
Citat:
Lite mer åt vänster så är du rätt

Där inne? https://goo.gl/maps/vcafikKHBtLWQGXz5
Citera
2022-10-21, 14:16
Medlem
Citat:
Nu har dem varit där såpass länge och varken hon eller någon sjukpersonal kommit ut, är hon inlåst i något, är hon i så dåligt tillstånd att dem inte kan flytta henne? Tänker på att om är avliden så skulle ambulanserna samt flertalet poliser lämna platsen?
Är det inne i ett hus?
Det kan ju vara så att de säkrar spår och därav tar tid på sig.
Citera
2022-10-21, 14:17
Medlem
Citat:

Kommit ut från vart? Skog? Byggnad?
Citera
Medlem
Citat:

skulle hon leva äre ambulanshelikopter och akutläkare där inom 15-30 min + ännu fler närliggande ambulanser innan dem är framme
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -ReLoad-
Där inne? https://goo.gl/maps/vcafikKHBtLWQGXz5
yes, men rör sig flertalet tekniker exakt nedanför mig här också (Gråa huset)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in