2022-10-21, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryziz
Gråa delen, leta efter ljusstaken i fönstret så lär du nog se mig
Ja, jag ser ljusstaken haha. Första parkett nästan
Citera
2022-10-21, 13:56
Medlem
okok1s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=bYP2S6N6j-k

På landet någonstans verkar det vara.
Citera
2022-10-21, 13:56
Medlem
Reportern på Aftonbladet säger ju att när de var på grusvägen kommer det helt plötsligt ett enormt pådrag med polisbilar, tekniker och annat. Inget om ambulanser.
Borde inte det var prio med ambulans om hon hittats levande ?
Citera
2022-10-21, 13:57
Medlem
Citat:
Han ljuger, både jag och Yezzey har koll över området och ingenting har ändrats här och alla verkar stå och avvakta. Verkar som att det finns 2 platser men han ljuger för hon skulle sats i ambulans direkt och AB hade skrivit ut det på 2 röda
Är det avspärrat vid Nydala/kring Biltema?
Citera
2022-10-21, 13:57
Medlem
Citat:
Han ljuger, både jag och Yezzey har koll över området och ingenting har ändrats här och alla verkar stå och avvakta. Verkar som att det finns 2 platser men han ljuger för hon skulle sats i ambulans direkt och AB hade skrivit ut det på 2 röda

I expressen står det att avspärrningen hävts strax före 14
Citera
2022-10-21, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Reportern på Aftonbladet säger ju att när de var på grusvägen kommer det helt plötsligt ett enormt pådrag med polisbilar, tekniker och annat. Inget om ambulanser.
Intressant att AB är ute och kör på random grusväg också. Men saker kanske sas i fel ordning, att de hängde på nån initial patrull, som sen spärrade av och tog dit förstärkning.
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Det är minst ett troll i tråden nu senaste sidorna, troligen fler än så. Jag skulle nog ta alla uppgifter med en nypa salt, men det vi vet är avspärrningen är utanför Vetlanda och inte inne i.
Citera
Bannlyst
Känns lite fel att skriva ut om det skulle bli något av det men ni som säger Biltema har rätt. Ligger ett stenkast bort
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hnes1983
Passar in lite på ett område med lite nybyggda hus och en del sommarstugor skog och fält en bit förbi östanåbadet. Rätt nära en annan badplats som heter Sandlandet.

Men svårt att se på videon aftonbladet lagt upp med reporter vid avspärrningen.

Cyklar ibland förbi det området, och har inget minne av några sådana grusvägar.
Citera
2022-10-21, 13:59
Medlem
Citat:
Okej, så ni två är på gemensam plats och sedan tycks det finnas ytterligare en plats som är avspärrad. Någon som har koll på var det kan vara? Nära eller en helt annan plats?
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
Från Expressen just nu;

Citat:
I det här fallet har vi sökt inom två kilometer från platsen där hon senast var synlig. Och i det området finns det flera områden där vi har varit flera gånger för att vara extra noggranna. Den delen är vi färdiga med nu.

Under fredagen spärrades en plats i Vetlanda kommun av och tekniker tillkallades. Strax före klockan 14 hävdes avspärrningarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunalunaluna
I expressen står det att avspärrningen hävts strax före 14

Stämmer

Så är hon ens funnen?
Blir förvirrad av all information nu

Citat:
Under fredagen spärrades en plats i Vetlanda kommun av och tekniker tillkallades. Strax före klockan 14 hävdes avspärrningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in