2022-10-21, 13:47
Medlem
Tekniker håller på att greja med något där ena hunden markerade
Citera
2022-10-21, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedr
Vad skriver mamman på fb? Brukar kunna komma ut något rätt fort
Hon är nog rätt upptagen skulle jag tro. Om någon t.ex. är funnen avliden skulle man inte gå in på Facebook det första man gör
Citera
Medlem
Är det alltså två platser där det är pådrag just nu?
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
Försöker geolokalisera var polisbilen står som blockar vägen, aka där ABs reporter var. Det är uppenbarligen en grusvägskorsning med en väg rakt fram och en åt höger, samt ett gräsfält (åker/äng?) bakom och skog bakom ängen/åkern. Borde inte vara så svårt att se det på google maps i trakten utanför Vetlanda.

Bakom polisbilen är alltså det avspärrade området och AB-reportern sa att han kom efter den vägen och att det ligger hus efter vägen.
Citera
2022-10-21, 13:49
Bannlyst
Tekniker la nyss något avlångt i en påse? Skor ev? Verkar som dem ska resa ett tält där också
Citera
2022-10-21, 13:49
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yezzey
Verkar som att det är 2 ställen det är pådrag på?

Då kanske en av flickorna har börjat snacka.
Citera
2022-10-21, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Grusväg, med gräsplätt intill och ABs reporter säger att det är "glesbygd och utanför" samt att det finns hus efter vägen, både sommarstugor och permanentboende samt fält.

Passar in lite på ett område med lite nybyggda hus och en del sommarstugor skog och fält en bit förbi östanåbadet. Rätt nära en annan badplats som heter Sandlandet.

Men svårt att se på videon aftonbladet lagt upp med reporter vid avspärrningen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryziz
Tekniker la nyss något avlångt i en påse? Skor ev? Verkar som dem ska resa ett tält där också

Det låter ju mindre bra!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Är det vanligt med mobbning/avlivning av oliktänkande där?
Japp i Svenska kyrkan är Hbtq relaterat relation accepterat. I pingstkyrkan får dom inte vara medlemmar om dom är Hbtq person. Det har blivit mer och mer extremt har jag hört. Tvångsomvändsler för att göra personen vanlig. Kolla på kalla fakta om pingstkyrkan och hbtq. Kolla på dagens nyheter granskning av omvändelse terapi tvång omvändelse och pingstkyrkan.
Citera
2022-10-21, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryziz
Utan att outa dig för mycket nu, får man fråga vart du är här på området? Jag är nere vid röda byggnaden
Citera
2022-10-21, 13:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Japp i Svenska kyrkan är Hbtq relaterat relation accepterat. I pingstkyrkan får dom inte vara medlemmar om dom är Hbtq person. Det har blivit mer och mer extremt har jag hört. Tvångsomvändsler för att göra personen vanlig. Kolla på kalla fakta om pingstkyrkan och hbtq. Kolla på dagens nyheter granskning av omvändelse terapi tvång omvändelse och pingstkyrkan.

Så det kan vara sanktionerat uppifrån? Är de två tjejerna bara marionetter?
Citera
2022-10-21, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yezzey
Utan att outa dig för mycket nu, får man fråga vart du är här på området? Jag är nere vid röda byggnaden
Gråa delen, leta efter ljusstaken i fönstret så lär du nog se mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in