2022-10-21, 13:19
Medlem
SayWhatAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryziz
Vi är flera företag som ligger på gatan mittemot.
Område?
Citera
Medlem
Citat:
Inte för att outa mig för mycket men jag och kollegorna har full koll över platsen. Hundförare går och söker runt buskarna utanför kontoret också

Plasten kommer spridas ändå och då är du ändå outad. Vart är det avspärrat?
Citera
Medlem
Citat:
Inte för att outa mig för mycket men jag och kollegorna har full koll över platsen. Hundförare går och söker runt buskarna utanför kontoret också

Ok, hoppas att de hittar flickan😪
Citera
Medlem
Citat:
Vi är flera företag som ligger på gatan mittemot.

Vilken plats är avspärrad?
Citera
2022-10-21, 13:20
Bannlyst
Nu händer det något. Poliser går och gör High five och ena hundföraren leker med sin hund lite väl mycket? Kanske hon lever trots allt med lite tur

Flashback borde införa så man kan ha en live direkt i tråden
Citera
2022-10-21, 13:22
Medlem
Men om hon hittas avliden ute vad i hela friden är troligast att dom tagit död på henne i lägenheten och sen gemensamt dumpat stackars flickan eller är det som så att dom alla tre gemensamt gått till en ödslig plats runt 3 på natten och där utfört dådet?
Fruktansvärt hur som helst.
Citera
Medlem
Citat:
Nu händer det något. Poliser går och gör High five och ena hundföraren leker med sin hund lite väl mycket? Kanske hon lever trots allt med lite tur

Ja det skulle ju vara konstigt om det nu kommer ut att hon är avliden och poliserna gjort high five.. fast man blir inte förvånad längre om det är tvärtom🙄
Citera
Medlem
Mercedes avatar
Citat:

highfive är ju vara väldigt malplacerat om de hittat henne död...får hoppas hon hållts fången bara
Citera
2022-10-21, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Om pingstkyrkan är inblandade är det verkligen ett scoop. Fast ingenting förvånar efter Knutby.

1 eller 2 mord på flera år och de är över 100 000 medlemmar. Ateister och Svenska kyrkans medlemmar har nog begått dubbelt så många mord per capita och ortodoxa kristna och muslimer 100 gånger mer
Citera
2022-10-21, 13:24
Medlem
Bilden med hunden som söker, ser ut att visa samma vita byggnad som jag såg när jag googlade efter M’s predikar far, hittade bild där han står utanför ett vitt stort hus som är ett HVB hem han driver?
Någon som har koll om det är samma hus?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pullarn69
det är plagiat att göra det
Du kan referera till artikeln
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Om pingstkyrkan är inblandade är det verkligen ett scoop. Fast ingenting förvånar efter Knutby.
Någon sa här att föräldrar av inblandade är medlemmar i pingstkyrkan ja och den är stor i Vetlanda ungefär 600 stycken bara i centrum. Ja och då finns större anledning att dölja hbtq relation eftersom det inte är accepteras där. Dagens nyheter har också gjort en granskning av omvändelse terapi tvång omvändelse från Hbtq i Pingstkyrkan https://www.dn.se/sverige/svenska-hillsong-church-erbjod-omvandelse-fran-homosexualitet/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in