2022-10-21, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Tove sågs senast i lördags kväll då hon besökte nattklubben Nöjet i centrala Vetlanda. Vilka personer som går till nattklubb vet jag inte för jag har aldrig varit där men det borde väl vara en plats många raggar på. Att personer plockar hem personer från sådana ställen i Vetlanda vet jag om. Det är också en plats Hbtq personer brukar vara på i Vetlanda har jag fått kännedom om. Det dom brukar göra där är att ragga.

Framförallt borde det finnas många vittnen.
Citera
2022-10-21, 12:51
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif0
Mystiskt att barchefen går ut och sitter 10min med en gäst, som sen försvinner. Jag sätter min peng på att barchefen är mördare våldtäktsman psykopat.

Det kan man göra om man inte har bristande sociala färdigheter som du.

Släpp honom.
Citera
2022-10-21, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av painkiler
Cykeln är fortfarande låst. Är nån 3e person med bil inblandad finns garanterat digitala spår som kan styrka det.
Så min gissning är.
Bråk i lägenheten så att Tove avlider. Sen har man nog dumpat kroppen i panik utan att blanda in nån annan.

Gissning2
Kroppen är dumpad där man kan göra det ostört från en bil och med kort avstånd till vatten.
Är bara den förbannade cykeln som ställer till det.

Pratades om övervakningskameror, av tidigare erfarenhet så vet jag att dom kollar alla sådana där dom misstänkta har rört sig, även för att se om T finns med på något klipp Dessa kameror får med sig stora områden, tex från bensinmack får man med vägarna som leder förbi macken etc.
Garanterat att bilen också finns med på nån kamera.
Citera
2022-10-21, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314YJH
Fortfarande fel person. Tove är 21 år. Det är en 25-åring som hittats död som försvann ungefär samtidigt som Tove. Vid namn Liselott, hände i Timrå.
Ett område i Vetlanda är avspärrat nu med stort polispådrag!
Citera
2022-10-21, 12:56
Medlem
Det pågår ett stort polispådrag i sökandet efter 21-åriga Tove på en plats i Vetlanda kommun.
Polisen spärrar av ett område enligt uppgifter till Aftonbladet.

På 1 plats.. nu har nog någon berättat något till polisen
Citera
2022-10-21, 12:57
Avslutad
Från AB just nu:

Citat:
Det pågår ett stort polispådrag i sökandet efter 21-åriga Tove på en plats i Vetlanda kommun.

Polisen spärrar av ett område enligt uppgifter till Aftonbladet
Citera
2022-10-21, 12:57
Medlem
Polisen i vetlanda minskar resuserna enligt

https://www.vetlandaposten.se/2022-10-21/tove21-ar-fortfarande-borta--polisen-minskar-resurserna
Citera
2022-10-21, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Framförallt borde det finnas många vittnen.
Ja det finns det på klubben absolut. Dessutom så är det förbjudet att vara hbtq person i pingstkyrkan så om någon har koppling dit så kan personen dölja det med att jag har pojkvän men ha en Hbtq relation. Hbtq är inte accepterat i Pingstkyrkan då kan hela familjen kastas ut.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pullarn69
Polisen i vetlanda minskar resuserna enligt

https://www.vetlandaposten.se/2022-10-21/tove21-ar-fortfarande-borta--polisen-minskar-resurserna

Ja nu är det ju polispådrag på 1 ställe istället.. nu hittas hon nog
Citera
Medlem
Stort område avspärrat enligt aftonbladet

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=974550
Citera
2022-10-21, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Tove sågs senast i lördags kväll då hon besökte nattklubben Nöjet i centrala Vetlanda. Vilka personer som går till nattklubb vet jag inte för jag har aldrig varit där men det borde väl vara en plats många raggar på. Att personer plockar hem personer från sådana ställen i Vetlanda vet jag om. Det är också en plats Hbtq personer brukar vara på i Vetlanda har jag fått kännedom om. Det dom brukar göra där är att ragga.

Ett ställe där HBTQ-personer brukar vara på? Knappast. Jag är från Vetlanda, Nöjet är ett helt vanligt uteställe med bowling, shuffleboard, mat och dricka. Ibland uppträdande eller evenemang. Ibland mer ”nattklubb”. Alla går dit i Vetlanda, då det är det enda vettiga ställer i princip. Men absolut ingen ”plats HBTQ-personer brukar vara på”. 😂
Citera
2022-10-21, 12:59
Medlem
henkesss avatar
Efter en snabbkoll bland hennes vänner, ser ut som hon hade några stökiga fylletrattar. Nån som viftar med ett vapen, en som fanns i polisregistret. Annars så verkade det rätt liten skara vänner ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in