Citat:
Ursprungligen postat av
Saggi
Skillnaden är att Ukraina är villiga att döda för få tillgång till Donbass.
Ryssland är villiga att döda för att skydda de som bor i Donbass.
Om du ska ljuga och hitta på saker så kom med något vettigt
Dombas tillhör Ukraina. Det vet du.
Sen Ukraina blev självständigt har du och ryska soldater inget där att göra. Det vet du själv. Sluta spela clown.
Så det är Ukraina som försvarar.
Utöver det om man ska gå på di linje så varför bombar ryssland Kiev o andra städer långt bakom linjerna? Vad har det med försvara att göra.
Så sluta ljuga medvetet , sluta hitta på. Så kanske ,, kansle någon här kan ta dig som lite seriös