Citat:
Ursprungligen postat av
Jiren
Nej, Kreml kommer köra på tills de spricker.
"Ruzzia STRONGK"!
Efter de nya terrorbombningarna mot Kiev och civil infrastruktur, samt användningen av mopeddrönare från mullorna i Iran, så förstår man att ryssäcklen släppt alla förhoppningar om att någonsin komma tillbaka på världsscenen igen. Inte under deras livstid iaf.
Det var en gäst på rysk TV som undrade över nyttan av terrorbombningarna, "för vi krig mot de civila?", han tystades snabbt ned.
Vad Ryssland nu håller på med cementerar bara hatet mot dem.
Ukraina kommer få massiv hjälp med försörjningen och massivt med luftvärn.
Det pratas om nästa vinter, nästa vinter tror jag att det är över, då har Ryssland förlorat kriget.