2022-10-20, 19:59
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-tanten
Givet. Men varför inte fortsätta ändå? Finns massor av ställen som funkar att söka i även i mörker. Behöver ju inte handla om skog/vatten/terräng. Tomma lador, övergivna hus osv. Som förälder så kan jag absolut föreställa mig hur jävla hysterisk jag själv skulle vara. LETA, HITTA! HJÄÄÄÄLP!
Det är ingen akut brådska att hitta liket, dessutom måste man veta var man ska leta, det är bättre att pressa negern och den andra så att de börjar sjunga först.
Citera
Medlem
Känns som hon var väldigt dåligt klädd, hoppas dom hittar henne fort :/
Citera
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
Han är helvit och hon är helsvart.

INTE pappa.

Men det står faktiskt något om pappa ser jag. Plastpappa?

Det är hennes pappa.
Citera
2022-10-20, 20:00
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
Han är helvit och hon är helsvart.

INTE pappa.

Men det står faktiskt något om pappa ser jag. Plastpappa?

Adoptivpappa
Citera
2022-10-20, 20:00
Medlem
BayouXs avatar
Blir vansinnig på grannar som minsann har hört höga dunsar men som inte ringer polisen! Det hade potentiellt kunnat rädda tjejens liv (nej, jag tror inte att hon längre är vid liv efter så många dagar utan livstecken)

Läst om så många fall där grannar inte agerar. Ring hellre en gång för mycket än inte alls
Citera
2022-10-20, 20:02
Medlem
Typisk dålig attityd hos vissa. Tror knappast MGM etnicitet eller sexualitet har något med detta att göra alls. Oavsett: polisens hundbilar/hundpatruller sökte söder om Vetlanda nu ikväll, några kilometer utanför stan ute på landet. Enligt uppgift har en av de MGM bott i fosterfamilj i närheten. Det ligger ett stenbrott i närheten också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Okej tack!

Men hennes telefon kopplade upp sig vid biltema runt 4? Och JJs telefon va borta från lägenheten mellan 3-4? Och innan det va alla tre hemma hos JJ. Gud jag börjar bli virrig nu 😅

03.50 var senaste gången Toves telefon kopplades till mast, den vid Biltema. Men den masten är bara en dryg kilometer från JJs lägenhet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BayouX
Blir vansinnig på grannar som minsann har hört höga dunsar men som inte ringer polisen! Det hade potentiellt kunnat rädda tjejens liv (nej, jag tror inte att hon längre är vid liv efter så många dagar utan livstecken)

Läst om så många fall där grannar inte agerar. Ring hellre en gång för mycket än inte alls

Civilkurage existerar inte längre, väldigt mycket "jag sköter mitt så sköter dom sitt".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenJerring
Känns som hon var väldigt dåligt klädd, hoppas dom hittar henne fort :/

BO lever kanske då?
Kanske inget brott heller?
Citera
Medlem
För jävla otäckt att befinna sig i någon annans lägenhet. Utan möjlighet att ta sig därifrån.
Dessutom har varenda hem saker som kan ta död eller skada en människa svårt.
Senast redigerad av Tavelramskrok 2022-10-20 kl. 20:06.
Citera
2022-10-20, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oajajajajbuff
Typisk dålig attityd hos vissa. Tror knappast MGM etnicitet eller sexualitet har något med detta att göra alls. Oavsett: polisens hundbilar/hundpatruller sökte söder om Vetlanda nu ikväll, några kilometer utanför stan ute på landet. Enligt uppgift har en av de MGM bott i fosterfamilj i närheten. Det ligger ett stenbrott i närheten också.

Vart?
Citera
2022-10-20, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
03.50 var senaste gången Toves telefon kopplades till mast, den vid Biltema. Men den masten är bara en dryg kilometer från JJs lägenhet.

Kopplas telefonen till biltema masten om man är i JJs lägenhet? Annars är det ju i motsatt riktning från stan så då borde det ju indikera på vilket håll hon åkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in