2022-10-20, 16:14
Medlem
cerns avatar
Så det är en grupp Mean Girls som har har mördat och dumpat henne?

Har man hittat kroppen än?
Citera
2022-10-20, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
Kan ni länka fb-konton?

Alb*n verkar inte ha Facebook.
Mamman heter C*thrin W*rren.

*=a
Citera
2022-10-20, 16:16
Medlem
hassanmebyssans avatar
Missing People går ut med efterlysning i söndags. Pojkvännens mamma delar inget förrän igår (kan vara tisdag med) Helt plötsligt har hon delat efterlysning, skrivit en text om Tove och delat Missing People:s sida på Facebook på mindre än en dag. Citerar texten nedan. Varför är det tyst dagarna innan?

Citera
2022-10-20, 16:17
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Är väl medveten om att otrohet existerar och därför jag skrev "med största sannolikhet" och inte "att det är omöjligt" suck. Men vi kanske kan försöka fokusera på bekräftad fakta framför spekulationer?

Vi lägger ju fram möjlig fakta i hela tiden i en väntan på mer information.

Det som är lite spännande det är att vilka fick rätt?

"Lägga locket" på finsmakarna som står över oss tarvliga personer att dem har inte haft ett rätt i ett enda fall här på FB.

Dem tillför absolut ingenting!
Citera
2022-10-20, 16:17
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Okej hittade själv https://www.facebook.com/c*trine.w*rren

*=a

Då är det bekräftat att T hade pojkvän och vi kan med största sannolikhet sluta spekulera att det rör sig om ett lesbiskt triangeldrama.

Bra. Tyvärr kan jag inte se det:

Du måste logga in för att fortsätta.
Citera
2022-10-20, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hassanmebyssan
Bra, då släpper vi HBTQ-spåret. Är jude-spåret aktuellt fortfarande?

OnT: Märkligt att det inte framkommit tidigare att hon har pojkvän. Bör väl finnas alternativa teorier.

Alternativa teorier borde det finnas massor av.
Kanske är det så att T i sin alkoholkonsumtion och som tysk/svensk råkat säga ngt ofördelaktigt om färgade och judar när och om hon blev arg ??
Naturligtvis kan det ha varit precis tvärt om. Den färgade och judinnan kan blivit förbannade på T och kallat henne nasse varpå bråk uppstått. Hur och varför detta hände vet bara de två häktade. Oavsett vilket så tycks utgången blivit tragisk.

Detta fallet måste inte per automatik ha ngt med htbq att göra. Folk har ju både mördat och misshandlat andra ändå.
Senast redigerad av Tavelramskrok 2022-10-20 kl. 16:28.
Citera
2022-10-20, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Så det är en grupp Mean Girls som har har mördat och dumpat henne?

Har man hittat kroppen än?
Än så länge har man inte funnit den försvunna 21-åriga kvinnans kropp. Men spanings och sökinsatserna kommer att fortsätta i oförminskad styrka i Vetlanda och i ytterområdena utanför Vetlanda samt i skogsmiljöer samt vid sjöar och dammar och åar och vid de områden där idrottsarenorna Tjustkulle och Heds Arena ligger .Samt vid fridluftsområdet Kättilsås strax öster om Vetlanda.
Senast redigerad av Umpalavemang 2022-10-20 kl. 16:21.
Citera
2022-10-20, 16:22
Medlem
Hemvärnet slutar att söka ikväll. De andra fortsätter däremot.

https://sverigesradio.se/artikel/hemvarnet-slutar-soka-efter-21-aringen-i-vetlanda
Citera
2022-10-20, 16:25
Medlem
okok1s avatar
Verkar vara skog runt hela Vetlanda. Inte lite heller.
Citera
Medlem
Adv3nturouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassanmebyssan
Barchefen måste ha info om det. Om ämnet för ett samtal som är 10 minuter långt är att hon letar efter någon borde det framkomma under samtalet.

Hur tar man sig ens tiden som barchef att prata med någon helt okänd i 10 minuter en kväll som han beskriver som riktigt bra besökarmässigt?

Just därför det känns som en möjlighet att han skulle kunna vara GM, och försöker skydda sig själv igenom att hitta på en historia om varför dom syns tillsammans på eventuella övervakningskameror
Citera
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iam3eyedetektif
Finns BO på dejtingsajter tro? Om hon sökte en vän? Kanske en stalker..

Jag vet inget om BO, jag är inte alls från området, och jag är mycket äldre.

Nej, jag tror hon fick något sms från någon hon känner sedan förut, fast yngre. Ett typ "kom och hjälp mig, jag har problem".

Därför orolig när hon inte hittade vederbörande. Men min spekulation.
Citera
2022-10-20, 16:28
Medlem
Liberty75s avatar
Tänker så här: att så unga tjejer mördar en kompis - eller f d kompis - är väldigt ovanligt. Jag tror de bara ville skrämma henne. En varning så att hon fick reda på att hon lekte med eld (i deras ögon).

Därför tror jag de låste in henne nånstans. I ett skjul, ett gammalt utedass, en oanvänd lada. Det finns många möjligheter. Kanske efter att ha misshandlat henne.

Nu har det gått så lång tid att hon troligtvis är död. Det var nog inte meningen från början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in