2022-10-20, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Det är bara för att man inte skall se att det är förfalskat!

Jo, det förstår jag men hade varit kul att få höra deras version. Men dom svarar aldrig på ens frågeställningar som blir svåra att svara på.
Citera
2022-10-20, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Du svarar inte på frågan. Läs nu igen och estimera risken på information du får från "väst-sidan".

Jag tror heller inte att du sett så många intervjuer. De är duktiga lögnare om det är som du säger - förvisso inte omöjligt.

Han har intervjuat hundratals personer - om inte tusentals. Om han betalat hundratals personer som crisis actors, tror du då inte det hade varit någon pro-ukrainare som lyckats infiltrera honom? I din värld är ju de flesta som är runt Lancaster pro-Ukraina. Så när han är i Kherson eller Nova Khavoka så visst borde väl han bli avslöjad och "fick-filmad" när han ger pengar, eller filmad när hans entourage med dussintals skådespelare kommer till ett torg eller var han nu filmar? Han är en känd personlighet, och etnonationalisterna i väst hatar honom. Varför har de inte lyckats fälla honom?

När det gäller Landcaster så finns det så mycket bevis som lagts fram under så lång tid att han enbart är en propagandaspridare och ingen seriös journalist.
För mig gör det att jag avfärdar allt som propaganda.

Sen vet jag att även mycket som görs av västmedia också är vinklat och tillrättalagt.
Men att du inte ser igenom Kremls propaganda är ganska talande genom dina förvrängda analyser av vad som sker.
Citera
2022-10-20, 15:40
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BehindRayban

Min främsta merit är tf. batchef, 1K elitsoldater. Min näst bästa merit är krigsfältslogistik. Som du kanske förstår skrattar jag bara åt påståenden på flashback och i svensk media.

Tänkte bara dra uppmärksamheten på detta inlägg så det inte glöms bort.

En lustig detalj man kan nämna är att om man söker på ordet ’krigsfältslogistik’ så får det endast en (1) träff - och det är den här tråden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
According to Transparency International's 2021 Corruption Perceptions Index, (a scale of least to most corrupt nations), Ukraine ranked 122nd out of 180 countries in 2021, the second most corrupt in Europe, with Russia the most at 136.

Vilket jävla stabilt land att starta WW3 över! Sluta skicka dit vapen, låt dom neandertalarna kriga för sig själva.

Land 122 har invaderats av land 136.
Varför förnekar du land 122s existensberättigande?
Citera
Medlem
Ukrainas egengjorda drönare "punisher" är redo för action!

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/y8i1xp/ukrainianmade_strike_and_reconnaissance_drones/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name= androidcss&utm_term=1&utm_content=share_button
Citera
2022-10-20, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Iransk propaganda ang vilka vapen man kommer skicka till Ryssland i kriget mot Ukraina.

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/y7z490/iranian_propaganda_showcasing_the_types_of/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name= androidcss&utm_term=1&utm_content=share_button

Dags för hårdare sanktioner emot Iran med kanske.

Hade "vi" inte haft sanktioner hade det här kanske inte hänt.

Finns inte mycket som tyder på att använda samma metod ytterligare kommer att hjälpa.
Citera
2022-10-20, 15:42
Medlem
Ryska Kollaboratör får smaka.

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/y87mf4/himar_strike_on_city_hall_in_occupied_city/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name= androidcss&utm_term=1&utm_content=share_button
Citera
2022-10-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoodLord
Hade "vi" inte haft sanktioner hade det här kanske inte hänt.

Finns inte mycket som tyder på att använda samma metod ytterligare kommer att hjälpa.

Klart du tycker så. Du verkar gilla totalitära regimer.
Citera
2022-10-20, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonjonesHW
Ukraina är inte med i EU eller Nato, om inget händer så kommer denna konflikt bli till ww3, om ww3 inte redan har startat. Jag ser hellre att Ukraina blir överkört än att vi låter Zelensky bestämma världens öde.

Säger du samma sak om Baltikum och Finland? Gotland och Bornholm?
Citera
2022-10-20, 15:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Klart du tycker så. Du verkar gilla totalitära regimer.

Tycker du att sanktionerna mot Ryssland och Nordkorea fungerar bra eller?
Citera
2022-10-20, 15:47
Medlem
En serie granater som släpps från drönare på ryska soldater som är väldigt döda sedan.

En försöker skjuta ner drönaren.

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/y8a2zx/a_series_of_grenade_drops_on_russian_troops/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name= androidcss&utm_term=1&utm_content=share_button
Citera
2022-10-20, 15:49
Medlem
En död och en skadad rysk TikTokare.

Edit: lär vara två döda med tanke på tourniqueten.

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/y83jj7/one_wounded_tiktoker_and_another_dead/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name= androidcss&utm_term=1&utm_content=share_button
Senast redigerad av Knarkblomman 2022-10-20 kl. 15:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in