Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Du svarar inte på frågan. Läs nu igen och estimera risken på information du får från "väst-sidan".
Jag tror heller inte att du sett så många intervjuer. De är duktiga lögnare om det är som du säger - förvisso inte omöjligt.
Han har intervjuat hundratals personer - om inte tusentals. Om han betalat hundratals personer som crisis actors, tror du då inte det hade varit någon pro-ukrainare som lyckats infiltrera honom? I din värld är ju de flesta som är runt Lancaster pro-Ukraina. Så när han är i Kherson eller Nova Khavoka så visst borde väl han bli avslöjad och "fick-filmad" när han ger pengar, eller filmad när hans entourage med dussintals skådespelare kommer till ett torg eller var han nu filmar? Han är en känd personlighet, och etnonationalisterna i väst hatar honom. Varför har de inte lyckats fälla honom?
När det gäller Landcaster så finns det så mycket bevis som lagts fram under så lång tid att han enbart är en propagandaspridare och ingen seriös journalist.
För mig gör det att jag avfärdar allt som propaganda.
Sen vet jag att även mycket som görs av västmedia också är vinklat och tillrättalagt.
Men att du inte ser igenom Kremls propaganda är ganska talande genom dina förvrängda analyser av vad som sker.