Citat:
Ursprungligen postat av
farbror Sven
Jag har lite svårt att fatta det, så vida de inte har gjort om hela badet. Jag simmade mycket där på 90-talet. Bastun hade glasfönster/ glasväggar. Man såg alltså in i bastun. Sedan var det ett vanligt större duschrum med ca 8-10 duschar. Och så fanns där ett par-tre toaletter vid omklädningsskåpen. Fast det här är tydligen på relaxen och den vet jag inget om.
I SVT-inslaget verkar problemet vara personalen...
Det är sig exakt likt jämfört med 90-talet, i alla fall vad gäller omklädningsrummet och duschen vid motionsbanan. Bara rostigare och mer nergånget.
Problemet gäller inte bara relaxavdelningen, tydligen. Häromveckan blev jag iakttagen medan jag tvagade mig. När jag tittade ditåt exponerades hela premium-paketet: en rejäl joystick, bullig pung och hårig anal. Tror inte det var av en slump. Buffén var framdukad?
Även tidigare har man fått en del vibbar där. Gubbarna är inte direkt blyga med att dingla med sina don.
Badhuset får allt ta och börja använda situationen i marknadsföringen: "Välkommen till Bögishov! Se stånden stå som spön upp ur backen, se naturinslag där solen aldrig skiner och halka runt i kroppsvätskor. Familjevänligt!"