2022-10-19, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pung-kula
Låter som en kristen arab, vet någon ifall han är libanes?

Ja Kristen familj från Libanon (notera att Libanon är ganska kända för sina flagranta gay partyn)

Christians Familj flydde tidigt 80 tal när inbördeskriget bröt ut, pappan Tony jobbade inom bank och var antagligen hyffsat förmögen och fick jobb direkt på Sparbanken i Skövde.
Mamma Anne-Marie driver en lyckad bröllopsbutik i södra Skövde där lyckliga par köper sina klänningar och kanske frack.

Christian älskade att gå runt i klänning redan som liten och blev daltad med av sin äldre syster Sandra som anamade det roliga med att ha en liten syster äntligen (även om det var en kille som vi alla vet)

Edit: Tror inte det var populärt att komma ut som gay dock för Pappan.
Senast redigerad av gunstling 2022-10-19 kl. 13:05.
Citera
2022-10-19, 13:27
Medlem
Hittade även denna artikel: https://www.qx.se/livsstil/livet/22815/the-gay-island-paradiset-for-gays/

Citat:
Christian Abi-Khalil är grundare till qruiser-gruppen The gay island. Hans tanke är att skapa en fristat och nöjesplats för HBT-personer. Självklart är det endast en dröm, men kanske lever det ett litet hopp om att den en dag ska gå i uppfyllelse.

Verkar som att han hittade sin lilla paradis-bög-ö till slut
Citera
2022-10-19, 13:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Om Gardell verkligen vill göra något för homosexuella så vore det att fördöma dessa
avarter. För jag tror inte många homosexuella vill förknippas med runkgubbar på badhus.
De skämmer ut sig själva och andra.

Men det finns en röd tråd i allt som Gardell
skriver, och jag tror han undviker minsta lilla kritik mot andra homosexuella, även sådana här avarter
Badhus har alltid varit en stor grej hos bögar. Minns när jag var liten och ville hoppa i bastun efter badet, jag fick aldrig gå in utan brorsan eller farsan. Det satt äckliga runkbögar där fick jag veta när jag blev lite äldre.

Det är inte bara en svensk företeelse, de håller tydligen på så över stora dela av världen. Badhus borde bli kallat Böghus i fortsättningen.
Citera
2022-10-19, 13:43
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunstling
Hittade även denna artikel: https://www.qx.se/livsstil/livet/22815/the-gay-island-paradiset-for-gays/

Verkar som att han hittade sin lilla paradis-bög-ö till slut

En separat ö för en massa bögar och flator låter som en idé som skulle kunna skrivits om på Nordfront likaväl som i QX.
Citera
2022-10-19, 14:10
Medlem
Finns det svenska barn som tillåts av sina föräldrar att gå till badhus? Det måste i så fall ske under översikt
Citera
2022-10-19, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Om du bastar på lokala badhuset så kommer du upplever detta. Jag har själv blivit raggad på när jag gick in i bastun. Var lite läskligt.

Med det sagt, kanske borde man bygga fler allmänna bög-mötesplatser så att de inte ockuperar allmänna badhus?

Tror det hade varit en lösning, men vad vet jag.
Den bästa lösningen är att undvika offentliga bastun. Jag gör det iaf.
Citera
2022-10-19, 14:36
Medlem
6stringlevins avatar
Valhalla i Göteborg har varit ett träffställe för bögar sedan urminnes tider. Man har långt tidigare försökt få bort dom genom att ta bort större bås som tidigare fanns. Barn har haft en egen avskärmad bastu sedan 70-talet.

Jag vet inte om de byggt om där men bubbelbadet anses väl i princip vara endast för bögar.
Citera
2022-10-19, 15:29
Medlem
Stones avatar
Kan inte bögar träffas på en bar och gå hem och knulla som heterosexuella?
Citera
2022-10-19, 18:04
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Kan inte bögar träffas på en bar och gå hem och knulla som heterosexuella?

Ännu bättre, de kan söka kontakt med varandra över internet och appar och inte visa sig bland allmänheten överhuvudtaget.
Citera
2022-10-19, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehutcafe
Det där öppna brevet tillkom i samband med att han blev påkommen första gången. Badklädestvånget uppkom just pga att göra det svårare att ha sex på avdelningen, för man visste inte hur man skulle tackla det annars mha den dåliga uppbackningen från ledningen.

Från vad det ser ut som nu så kommer det ju bli en återgång till cruisingställe kortsiktigt, eftersom man de faco verkar lämna walk over till dessa herrar

Helt otroligt!

Bögen Christian Abi-Khalil blir påkommen att ha sex offentligt i badhuset --> blir utkastad.
Vad gör då bögen Christian Abi-Khalil? Jo, beskyller badvakterna för "homofobi" och "diskriminering".
Samt startar namninsamling för att alla minsann ska slippa gå runt i badbyxor.

Sjuk människa, den där Christian Abi-Khalil.

Orala och anala samlag bland folk. I bastun. I duscharna.

Sjuka människor!
Citera
2022-10-19, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Varför tar man inte och handgripligen avhyser dessa "herrar" som ordningsvakter gör på uteställen?

Det är det badvakterna har gjort och försöker göra. Men de får då PK-maffian och bögarna emot sig.
"HOMOFOBI".
Citera
2022-10-19, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Helt otroligt!

Bögen Christian Abi-Khalil blir påkommen att ha sex offentligt i badhuset --> blir utkastad.
Vad gör då bögen Christian Abi-Khalil? Jo, beskyller badvakterna för "homofobi" och "diskriminering".
Samt startar namninsamling för att alla minsann ska slippa gå runt i badbyxor.

Sjuk människa, den där Christian Abi-Khalil.

Orala och anala samlag bland folk. I bastun. I duscharna.

Sjuka människor!

Om detta stämmer så är det helt sjukt!
Förövrigt så vet jag att han finns med i ett Idol klipp från något tidigt Idol år och sjöng förjävla illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in