2022-10-20, 12:50
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Det är väl heder om man hämnas om man varit ihop med fel person.
Ja vill inte tjafsa, heder svartsjuka går ju ihop
Du vet inte vad du pratar om snälla du. Hedersbrott är nåt helt annat, och det är nära anhöriga som utsätter en anhörig för hedersbrott och som sagt , förekommer uteslutande bland MENA. Sluta göra bort dig.
Citera
2022-10-20, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adv3nturous
Eller att han är delaktig i försvinnandet och bara försöker skydda sig själv då han vet att övervakningskamerorna fångat honom talandes med T.

Ni talar alltså om en barchef, jag känner måååånga som jobbar där och aldrig att nån som jobbar till stäng lämnar innan 02, barchefen är förmodligen sist ut. Sen vill han nog hem till sin sambo inte hjälpa två han inte känner dölja ett brott, herregud låt han va.
Citera
2022-10-20, 12:51
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigredesuede
Asså... Ingen annan som tror att detta skulle kunna röra sig om den drogskuld? eller pengarbråk av något slag. Antingen att tt lånat ut pengar men inte fått tillbaka dem och att de därefter gett sig på henne, eller att TT blivit kidnappad för at hon själv inte betalat i tid? Förstår att det är svårt att tro om någon som gått på läkarprogrammet osv men utifrån informationen i tråden så verkar ju både mh och jj ha såna kontakter och TT var vän eller iaf bekant med dem så.. jag personligen tror det är något pengarbråk som spårat ur

Jag tror som du at det är skuld, vägran eller en misstanke om tjallning som ligger till grund.
Citera
2022-10-20, 12:52
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Svenska namn?.

https://m.facebook.com/m*j*.hellm*n.52/

https://m.facebook.com/profile.php?id=1000###50494229

* = a
# = 1

Namnen maskade.

/Mod
Senast redigerad av Chantre 2022-10-22 kl. 15:59. Anledning: Maskering namn
Citera
2022-10-20, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
https://m.facebook.com/maja.hellman.52/
Adopterad? Hade nog trott det var en kille om inte visste namn
Citera
2022-10-20, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyLevito
JJ ska ha sett rätt påverkad men samlad ut och tittade ned i bordet när beskedet om häktning kom.

Haha hon kaan grina på som en liten bebis. Jag hoppas de berättar var Tove är och var hon ligger för jag tror tyvärr inte hon är i vid livet
Citera
2022-10-20, 12:54
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Tänkte okej lite långsökt att tjejerna hämnas för hon rört nån ev dennes kille eller familjemedlem
Det kallas för "svartsjukebrott". Har inget med hedersbrott att göra.
Citera
2022-10-20, 13:02
Medlem
RickNesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Ja jag håller med!

Det finns många flator inom fotbollen, jag har fått mig en viss kännedom.

Det är inga trevliga donnor. Dom tycker inte om när lagspelares killar finns med, dem spänner på sig och stirrar och att det är mycket malla i luften dom går loss på att stämpla ute på plan, svär och domderar i privat, snusar och dricker likt ena jävla svin.

Vet du att det är såhär det förhåller sig i BOs lag? Eller menar du att alla homosexuella fotbollsspelare beter sig så?
Citera
2022-10-20, 13:02
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Tack som fan! Äntligen lite substans i tråden. Två unga svenska tjejer alltså. Då lär det hela klaras upp; de kommer inte kunna hålla käft.
svenska och svenska, den ena är ju en blåneger från mörkaste Afrika, men ja de har svenska namn..
Citera
2022-10-20, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Svänger inte lika snabbt i fotboll. 20 min på den andra.

Hon höll uppenbarligen upp fasaden liite längre.
Citera
2022-10-20, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celestron
Det är ytterst ovanligt att 2 unga tjejer gemensamt planerar ett mord och sen genomför det på en 3:e tjej. I så fall kan man tänka sej ett rån utanför restaurangen som gått över styr. I så fall kände inte TT MGM. Men finns det någon som helst koppling mellan de tre tycker jag fortfarande att saken är klar.

Det finns tusentals grova misshandel som kommit ut på video senaste åren. Totalt pratar vi tiotusentals extremt grova misshandel med hoppa på huvud, dunka huvud mot trottoarkant och stora öppna sår i ansikte och bulor stora som tennisbollar. Sker dagligen i detta land bland tjejer mellan 12-22 år ungefär.

I 99% av fallen är GM mer åt det mörka, muslimska eller icke kristna/västerländska hållet

medan BO i 99% fallen tenderar att vara mer åt ljusa, kristna, svenska, västerländska hållet.

Men finns undantag då GM och BO har samma etniska bakgrund men i dessa fall har GM i större utsträckning alltid mer vänstervärderingar eller utländska drag kopplat till kläder, språk, stil, umgänge (vandel)
Citera
2022-10-20, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutteStrul
svenska och svenska, den ena är ju en blåneger från mörkaste Afrika, men ja de har svenska namn..

Den andra 75% Mellanöstern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in