2022-10-20, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nej varför? Vem/vilka redovisar öppet sin swishhistorik? Vill man få Snygg-Sara på dåligt humör så kan man ta upp det iofs. Det har nämnts i förbifarten i Dumplingspodden och intäkterna går främst till diesel (1000 mil/mån), hotell, hamburgare och diverse mindre löpande omkostnader. Dom har ingen som helst skyldighet att låta massorna ta del av ekonomin.
Är det en förening? Vad för sorts? Kan man bli medlem? Då borde ekonomin vara tillgänglig och du kan väl påverka.
Citera
2022-10-20, 12:25
Medlem
4608s avatar
Kan någon länka eller ge mig en fingervisning till vilka de två männen är som tog sina liv?
Citera
2022-10-20, 12:32
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Dumpen lär inte försvinna för att fogden snor domänen. De kan väl bara fortsätta jaga peddos med ett annat namn?
Patrik får starta ett företag istället för att driva det privat.
Citera
2022-10-20, 12:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Patrik får starta ett företag istället för att driva det privat.
Det kvittar för mig. Jag råkade stöta på honom, medarbetare och ett filmteam i bakgrunden. Jag anklagar inte någon personligen på Dumpen då dessa personer i princip skulle kunna vara vem som helst med filmkamera och utgivningsbevis.
Jag riktar hela mitt våldsmonopol mot samhället som tillåter att en pöbel piskas upp till att agera kriminellt och potentiellt begå allvarliga brott. Jag är rädd för att bli utsatt för våld.

På grund av detta måste samhället lära sig en läxa, få sig en rejält kännbar näsbränna. Det måste stå samhället dyrt. Jag planerar och kommer i sinom tid göra mig hörd.
Jag vet exakt hur jag ska göra för att knäcka samhället och kosta enorma summor. Jag pratar inte små summor utan potentiellt många miljarder. Tro mig.
Citera
2022-10-20, 12:42
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundatobbe
Det kvittar för mig. Jag råkade stöta på honom, medarbetare och ett filmteam i bakgrunden. Jag anklagar inte någon personligen på Dumpen då dessa personer i princip skulle kunna vara vem som helst med filmkamera och utgivningsbevis.
Jag riktar hela mitt våldsmonopol mot samhället som tillåter att en pöbel piskas upp till att agera kriminellt och potentiellt begå allvarliga brott. Jag är rädd för att bli utsatt för våld.

På grund av detta måste samhället lära sig en läxa, få sig en rejält kännbar näsbränna. Det måste stå samhället dyrt. Jag planerar och kommer i sinom tid göra mig hörd.
Jag vet exakt hur jag ska göra för att knäcka samhället och kosta enorma summor. Jag pratar inte små summor utan potentiellt många miljarder. Tro mig.
Vad fabulerar du om? Specificera
Citera
2022-10-20, 12:49
Medlem
Leibachs avatar
Citat:

Du är alltså pedofil? Din ilska väcks för att du och andra pedofiler jagas?
Citera
2022-10-20, 12:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du tycker att det är ok att berätta sina sjuka fantasier för någon man tror är en förälder som förgriper sig på sitt barn. Normala människors instinkt är att polisanmäla föräldrar som begår övergrepp på sina barn inte att berätta vad man själv göra och har gjort med barn.
Han kanske skulle dumpa föräldern, avslöja denne, men insåg att det såg illa ut för honom och ingen förklaring skulle rädda honom.
Citera
2022-10-20, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Vad fabulerar du om? Specificera
Att specificera planer kan jag inte göra då polisen i så fall kommer spana på mig och kanske kunna agera innan jag gör det.
Mord på politiker och förgiftade matvaror är dock brott som för mig inte alls är främmande, och något jag definitivt har kapacitet att genomföra obemärkt respektive utan att åka fast.

Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Du är alltså pedofil? Din ilska väcks för att du och andra pedofiler jagas?
Jag är pedofil, det stämmer. Jajamensan. Min ondska riktar sig mot staten och samhället som inte skyddar mig trots att jag hittills i all utsträckning levt laglydigt. Inga fler frågor tack.
Citera
2022-10-20, 12:59
Medlem
Citat:
Att specificera planer kan jag inte göra då polisen i så fall kommer spana på mig och kanske kunna agera innan jag gör det.
Mord på politiker och förgiftade matvaror är dock brott som för mig inte alls är främmande, och något jag definitivt har kapacitet att genomföra obemärkt respektive utan att åka fast.

Jag är pedofil, det stämmer. Jajamensan. Min ondska riktar sig mot staten och samhället som inte skyddar mig trots att jag hittills i all utsträckning levt laglydigt. Inga fler frågor tack.

Spelar ingen roll om du lever laglydigt när du som person vill knulla ett barn din vidriga pedofil.
Dina tankar gör dig grovt kriminell. Värre än dom som skjuter ihjäl varandra. Det du gör är att förstöra familjers liv.

Jag önskar dig en lång och plågsam död.

PMa mig om du är man nog
Citera
2022-10-20, 13:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Har självfallet ingen aning om mer än vad som står hos Dumpen där de säger vid kontakt att de kommer att polisanmäla och lämna in materialet till polisen .
Eftersom de inte blev något möte är det ingen som vetat om denna gädda förutom Dumpen själva , kom inte fram att han fanns förrän media skrivit om att det skett ett självmord .

Ok, vet inte varifrån jag har fått känslan att du har insides-information. Men jag har haft fel en gång tidigare...

Kvarstår då frågan, varför Dumpen valde att inte göra polisanmälan i stället för att driva "gäddan'" till självmord.

En polisanmälan skulle ju för det första ha kunnat leda till en utredning om, huruvida "gäddans" påståenden var sanna. Om de var det, skulle det leda till omsorg i form av vård och stöd för offren. Polisen är nämligen skyldig att göra en orosanmälan till soc myndigheter i sådana fall.

"Gäddan" skulle högst troligt ha blivit föremål för en psykiatrisk utredning med lämpliga åtgärder som följd.

Men det skulle ju inte ha renderat några swishinkomster för Dumpen, förstås.
Senast redigerad av Brooz 2022-10-20 kl. 13:06.
Citera
2022-10-20, 13:09
Medlem
TheRealWolodarksis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Spelar ingen roll om du lever laglydigt när du som person vill knulla ett barn din vidriga pedofil.
Dina tankar gör dig grovt kriminell. Värre än dom som skjuter ihjäl varandra. Det du gör är att förstöra familjers liv.

Jag önskar dig en lång och plågsam död.

PMa mig om du är man nog
Tankebrott, den värsta sortens brott!
Citera
2022-10-20, 13:10
Moderator
Carlboms avatar
Verkar som Dumpens följare nu betalar Saras alla skulder. Det är vad jag kan utläsa av Dumpens senaste Insta-uppdatering iaf. Så domänen är nog räddad (även om jag inte tror någon skulle vara beredd att betala 25-50 000 för den).

Ett par kort utdrag:

Citat:
Ni, våra medlemmar och vår absolut största styrka satte igång och samla in pengar till Dumpens Swish.
Som om det inte räckte där så ringde vår Lotta Johansson upp mig sent igårkväll med instruktioner om att hon och hennes man Bosse betalar resten, bara jag sätter mig och räknar på morgonen.

Citat:
En del av överföringarna är märkta med "betala din skuld" eller "Kronofogden"
Dessa inbetalningar uppgår till en summa av 42.065 kr.
Omärkta inbetalningar uppgår till en summa av 16.720 kr, och de hör till Dumpen.
42.000 fördes alltså idag över från er insamling till Kronofogden.
Lotta och Bosse betalade in 50.000 till Kronofogdens bankgiro.
Alltså är huvudskulden betald.

Kan KFM varit så beräknande att de la ut domänen i syfte att sätta blåslampa i baken på Sara? Känns inte som en myndighet arbetar så, men hela grejen med domänauktionen känns märklig.
Senast redigerad av Carlbom 2022-10-20 kl. 13:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in