2022-10-20, 08:07
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Fast gäddorna har medvetet sökt upp underåriga barn och inlett kontakt just för att profilen visar någon som är väldigt ung och tackar inte för sig när de får reda på att personen nyligen fyllt 14 år

Är ju inte så att de råkat ha en kontakt under tid i ett forum om illrar och i ett senare skede får reda på att det är en 13-14-åring de pratar när de börjar få tankar på att träffas

Ställer samma fråga till dej, hur vet Dumpen att det som senaste självmordsgäddan skrev i chatten var sanning, vet man det med 100% säkerhet, tänk om allt bara var ytterst sjuka fantasier?
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-20 kl. 08:29.
Citera
2022-10-20, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Mannen hade berättat i chatten om övergrepp som han hade begått mot en tolvåring. Då han inte dykt upp för konfrontation så fick han därmed ett telefonsamtal istället. Han medgav då att det var honom de chattat med. Och med rädsla för vad som skulle hända med detta avskum när dessa övergrepp skulle komma att få konsekvenser så valde han döden istället.
ETC skriver att det är en "Erik" från Södra Sverige som fimpat sig själv men flera sidor bak i tråden så nämns en man som dog häromdagen som kom från Kronoberg/Hamneda/Ljungby.

Är det inte mannen från Kronoberg/Hamneda/Ljungby så borde verkligen Sara och dumpen-gänget gå ut och antingen bekräfta eller dementera så att inte den mannens familj får ta mot massa skit och frågor.

Jag erkänner att jag hakade på om mannen från Småland men magkänslan säger att detta inte stämmer längre.

Så @infolina och dumpen. Bekräfta nu. Är det "Erik" eller T*mmy som valt att avsluta sitt liv?
Citera
2022-10-20, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Ställer samma fråga till dej, hur vet Dumpen att det som senaste självmordsgäddan skrev i chatten var sanning, vet man det med 100% säkerhet, tänk om allt bara var ytterst sjuka fantasier?
Du tycker att det är ok att berätta sina sjuka fantasier för någon man tror är en förälder som förgriper sig på sitt barn. Normala människors instinkt är att polisanmäla föräldrar som begår övergrepp på sina barn inte att berätta vad man själv göra och har gjort med barn.
Citera
2022-10-20, 08:45
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du tycker att det är ok att berätta sina sjuka fantasier för någon man tror är en förälder som förgriper sig på sitt barn. Normala människors instinkt är att polisanmäla föräldrar som begår övergrepp på sina barn inte att berätta vad man själv göra och har gjort med barn.

Svara på frågan istället för att slingra dej, hur vet Dumpen att det inte bara är ytterst sjuka fantasier?
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-20 kl. 09:01.
Citera
2022-10-20, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Lär dig slutledning istället för att låta som ett efterblivet mongo. Att söka efter barn på TikTok när man är vuxen kan tyda på att man har pedofil sexualitet. Men det måste inte betyda att man är peddo för att man har ett TikTok-konto. Det kan ju vara en vuxen som vill ha koll på vad kidsen sysslar med.

Vad är det för fel på den här pöbeln? Förstår ni inte bättre? Om jag skapat ett konto på kik och låtsas vara gädda, hur ska Dumpen veta att 1. Det är jag 2. Att jag vet att det är ett "barn" 3. Att jag vill någonting med det barnet irl och 4. Att jag träffas för att utföra något brottsligt?

Det är ju bara antaganden alltihop. "Du skrev att du ville knulla.." ja men vad betyder det i en rättssal? Får Dumpen ens bort några peddos från gatorna? Inte en chans.
Jodå, gäddorna försvinner. En efter en avslutar de sina liv. Så visst försvinner de. Hur känner du? Osäkert att använda kik nuförtiden? :/
Citera
2022-10-20, 08:53
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Att domännamnet är till salu utgör inget hot mot Dumpen. Att myndigheter anmäler för förtal är mer oroväckande. Även om materialet på Dumpen skulle försvinna är jag säker på att både Sara och Patrik kommer fortsätta sitt arbete i någon utsträckning. Sara hittar nya kryphål att utnyttja. Internet har aldrig varit en plattform som myndigheterna har kontroll över.

Men det är snart hög tid att skrapa hem allt material som finns på Dumpen om man vill föreviga konfrontationerna.
Det här är bara en prolog. Stormen har inte ens börjat. Helan och Halvan skall in i fängelse. Och sättas i personlig konkurs. Dom är charlataner. Stämpling eller anstiftan.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-20 kl. 09:31.
Citera
2022-10-20, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Iaf två stycken har de fått bort, idrottsläraren som satte en sax i magen och nu detta svinet.

Vilket nummer hade gäddan som satte en sax i magen?
Citera
2022-10-20, 09:12
Medlem
Relentlesslys avatar
Polisen gör sitt arbete.
Eritrean häktad för barnvåldtäkter
https://nya.samnytt.se/eritrean-haktad-for-barnvaldtakt/
Dumpen tillför absolut ingenting
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-20 kl. 09:15.
Citera
2022-10-20, 09:19
Medlem
Pinoputchins avatar
Maratonmasturbatören nummer 157, vad har hänt Thea är ju kolugn???
Citera
2022-10-20, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Maratonmasturbatören nummer 157, vad har hänt Thea är ju kolugn???
Haha det var hon imorse också när jag såg henne på Hässleholms station... Morgontrött kärring.
Citera
2022-10-20, 09:24
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Samnytt... Give me a break Den sidan är ungefär lika pålitlig som att Biden är en bra president.
Är ju inte någon annan som rapporterar om det
Citera
2022-10-20, 09:25
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Haha det var hon imorse också när jag såg henne på Hässleholms station... Morgontrött kärring.
Hon verkar cool, lite mycket röka dock.

Hur vet du att det var samma kärring?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in